Per-Inge-2613 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei godt folk! For ca en uke siden fikk jeg meg ny TV, Teco TL3796RV, 37 tommer, HD-klar, og var generellt glad som en laks i brunnst! TV'en ble testet med min kjære DVD-spiller via scart-inngangen, alt gikk fint som bare det Nå i helgen kjøpte jeg meg en PS3, og skulle teste denne på tv'en... Jeg har ikke fått kjøpt HDMI-ledning, så jeg måtte bruke SCART'en... Jeg reagerte med en gang på kvaliteten på bildet, det var ikke det helt store... Er litt vanskelig å forklare, men bildet ble kornete, på de langsgående linjene... Nesten som å fly i FlightSimulator på pc'en uten å ha noe antialiasing på... Er dette pga tv'en, eller det at jeg bruker scart? Eller noe annet? PS3'en er testet på min eldgamle tv i tillegg, her er bildet helt fint! Hilsen en litt småfrustrert Thomas! Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er flere av disse som sliter med scart innganger og dette er en feil med tv-en. Lenke til kommentar
Per-Inge-2613 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Så da er det håp om at det blir bedre med HDMI'en? Er litt rart at DVD-spilleren gir fint bilde da... Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Så da er det håp om at det blir bedre med HDMI'en? Er litt rart at DVD-spilleren gir fint bilde da... Går nok bedre med HDMI ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå