Ludda Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Da jeg er odelsjente skal jeg overta de gamle gårdshusa. Det er masse som må gjøres, gulv må heves og isoleres, vegger rives, nytt kjøkken må inn osv osv ... I hvilken ende skal jeg begynne? Burde jeg få inn rørlegger/snekker/arkitekt til å se på huset før jeg begynner ? Jeg er helt fersk, aldri gjort noe liknende før... Erfaringer / råd? Vet ikke om denne er plassert riktig, men fant ingen underkategori som kunne passe bedre Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har du vurdert å rive huset og bygge det opp igjen? Lenke til kommentar
Ludda Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Har du vurdert å rive huset og bygge det opp igjen? Nai Det er jo et gammelt slektshus, kan ikke rive det :o Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du bør nok få en skikkelig vurdering av huset, før du gjør dette bør du selv tenke nøye igjenom hvordan du vil ha det og deretter legge en plan og begynne og få noen priser. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ta kontakt med fortidsminneforeningen, de har veldig mye kompetanse når det gjelder restaurering. Lenke til kommentar
Ludda Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ta kontakt med fortidsminneforeningen, de har veldig mye kompetanse når det gjelder restaurering. Tusen takk, knall forslag! Kommer til å gjøre det ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå