Trio Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 noikia 6610 . Rimelig, og har de nyeste funskjonene ( inkl.MMS ) Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Veldig mye av det du sa, fant jeg i ettertid ut ikke stemte og telefonen var absolutt ikke slik du hadde fremstilt at den var! :x Send meg gjerne liste på PM. Hva du babler om her er jeg spent på å få se. Og slutt med den evinnelige kranglinga di, batteri-debatten prøvde jeg å avslutte i forrige post, men du må selvsagt fortsette. Har sagt det før: Batteritiden på alle av dagens mobiler er mer enn bra nok, så lenge det er Li-ion eller Plymer kan man lade den hver natt hvis ønskelig. Både S55 og T68i har over 6 timer taletid, det holder i massevis. Begge har like under 300 timer standby, det holder også i massevis. De som trenger mer kan alltids skaffe maraton-batterier. Trio: 6610 er ikke akkurat mobil å foretrekke når man skal ha en mobil med MMS Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Veldig mye av det du sa, fant jeg i ettertid ut ikke stemte og telefonen var absolutt ikke slik du hadde fremstilt at den var! :x Send meg gjerne liste på PM. Hva du babler om her er jeg spent på å få se. Og slutt med den evinnelige kranglinga di, batteri-debatten prøvde jeg å avslutte i forrige post, men du må selvsagt fortsette. Har sagt det før: Batteritiden på alle av dagens mobiler er mer enn bra nok, så lenge det er Li-ion eller Plymer kan man lade den hver natt hvis ønskelig. Både S55 og T68i har over 6 timer taletid, det holder i massevis. Begge har like under 300 timer standby, det holder også i massevis. De som trenger mer kan alltids skaffe maraton-batterier. Trio: 6610 er ikke akkurat mobil å foretrekke når man skal ha en mobil med MMS Greit det, men du mente at jeg ikke snakket sant, og at s55 visstnok skulle ha bedre batteritid enn t68i, noe som den ikke har. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sjekk IT-Avisens test, så ser du at S55 har bedre standby enn T68i i testen deres Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hva med å vente noen uker, og kjøpe SE T610 når den kommer! http://www.sonyericsson.com/t610/ Heftigere telefon må du vente lenge etter! Mhm! Helt til juni-tider SX1! Komplett tror de får den inn om 3-4 uker Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sjekk IT-Avisens test, så ser du at S55 har bedre standby enn T68i i testen deres Du skal ikke stole på batteri testene til itavisen.no De har ofte kommet med feil opplysninger på standby og taletid. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 De har ofte kommet med feil opplysninger på standby og taletid. Les igjen da, de har målt det. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sjekk IT-Avisens test, så ser du at S55 har bedre standby enn T68i i testen deres Vi ble jo enig om at ItAvisen.no og nettavisen.no sine mobil-tester burde tas med en klype salt med tanke paa at de tester alt fra mp3-spillere til d DVD-spillere til mobiler. Riktignok skal man vaere ganske grönnsak for aa bomme paa batteritiden, men generelt tror jeg at de andre testene regner t68i si batterilevetid som lenger enn S55 sin. Husk at SonyEricsson benytter Litiums elektroner mens Siemens og de andre benytter Li-Ion batterier som generelt ikke er like sterk. Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 I en så konkret sak som måling av standby kan du nok stole på testen gjort av IT-Avisen. Men, er det så stort problem å innse at T68i har ca 10 timer dårligere standby enn S55 egentlig...? For Gods sake, det spiller jo ingen rolle Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 10 timer fra eller til spiller ingen rolle da, og itavisen kan jo ikke ta feil når de måler standbytiden da! Slutt å kverruler så dennis! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Jada, jeg sier ikke noe om det. Men hvis alle gikk over til den nye standarden innen batteri ville nok batteritidene generelt väre bedre hos alle. Jeg tror deg molna! 10 timer fra eller til gjör minimal forskjell i realiteten. Hva er batteritiden paa t610? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sjekk IT-Avisens test, så ser du at S55 har bedre standby enn T68i i testen deres Du skal ikke stole på batteri testene til itavisen.no De har ofte kommet med feil opplysninger på standby og taletid. fortell meg om EN eneste test på itavisen som er graverende feil. Tror de er ganske så nøyaktige med va de skriver og legger ut på sidene (i mot setning til folk her på forumet)... - including myself Lenke til kommentar
levlex Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Testen av R600 var feilaktig (tror jeg)! Ihvertfall virker det ikke som batterimaalingene deres stemmer med min mobil. Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 jeg sier bare iKKE kjøp T68i den er KJEDELIG ASS... har hatt den og var veldig missfornøyd, menjeg har jo den beste da så ( nokia 3659 ) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Sjekk IT-Avisens test, så ser du at S55 har bedre standby enn T68i i testen deres At den har bedre standbytid, trenger jo ikke bety at den har bedre batteri. Normale folk bruker mobilen sin, og dermed har ikke standy tiden så mye å si. (Jeg har ikke anelse hvilken av dem som har best batteri...) Lenke til kommentar
zipper Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hva med sonyericsson p800? er dyr, men den er klart mest avansert av alle mob'er på markedet nå for tiden. ellers anbefaler jeg sonyericsson t300. billig, mye ting på den. har den selv, og ville faktisk heller hatt den enn en t68i, selv om den er dyrere, (den har samme funksjonene, - kalender, bluetooth, + polyfonisk, mophun, sikkert noe til.) t68i har vel ikke polyfoni? sikkert feil mye der... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 t68i har IKKE polyfoni eller mophun. Dette kommer derimot i t610! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå