Gå til innhold

Skal ha ny mob! MÅ ha MMS og være liten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

t68i eller Nokia 6100. 6100 er visst den tynneste telefonen paa markedet. S55 er större og tyngre enn t68i saa ville ikke anbefale den hvis du kun legger kriteriene paa störrelse og vekt. Batteritiden til t68i er mye bedre enn paa S55 ogsaa!

Lenke til kommentar

S55 er oppgitt til 85 gram, samme som t68i. Men de fleste som veier S55, finner ut at den er 80 gram. S55 er også 42 mm bred mens T68i er 48 mm bred. S55 er 18 mm dyp mens T68i er 20 mm dyp. Begge er like høye, 101 mm.

Jeg syns ikke du bør komme å si ting som blir mostbevist av fakta, levlex.

batteritiden er mye bedre på t68i, har du begge telefonene og har sammenlignet?

Lenke til kommentar
Sorry for mitt ufaktarerte svar isted. Har en venn med t68i og en med S55. t68i kommer best ut. Definitivt. Er det bare meg eller VIRKER det iallefall som t68i er mindre ved öyesyn?

Men bruker de telefonene til det samme? Du må tenke på det også vet du.

ringer de like mye, skriver de like mye SMS; bruker de BT, bruker de IR, spiller de like mye?

Det er veldig mye å ta hensyn til om man skal sammenligne batteritid til to forskjellige telefoner.

Lenke til kommentar
S55 er oppgitt til 85 gram, samme som t68i. Men de fleste som veier S55, finner ut at den er 80 gram. S55 er også 42  mm bred mens T68i er 48 mm bred. S55 er 18 mm dyp mens T68i er 20 mm dyp. Begge er like høye, 101 mm.

Jeg syns ikke du bør komme å si ting som blir mostbevist av fakta, levlex.

batteritiden er mye bedre på t68i, har du begge telefonene og har sammenlignet?

Ja, t68i har absolutt mye bedre batteritid enn s55! :yes:

Har hatt begge å jeg likte t68i best, dessuten er den billigere.

MMS'en på t68i er også bedre enn på s55, det er enklere å lage mms meldinger på t68i, og man kan sende lyd opptak via mms, noe som ikke går ann på s55..

T68i føltes også er "solid" enn s55.

T68i virket mer påkostet.

Lenke til kommentar

Ja, t68i har absolutt mye bedre batteritid enn s55!  :yes:  

Gidder ikke bruke så mye tid på dine kommentarer, men denne må jeg bare kommentere. Tester viser at S55 har bedre standby enn T68i. Hva som står på datasheet er ikke alltid slik det er i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Ja, t68i har absolutt mye bedre batteritid enn s55!  :yes:  

Gidder ikke bruke så mye tid på dine kommentarer, men denne må jeg bare kommentere. Tester viser at S55 har bedre standby enn T68i. Hva som står på datasheet er ikke alltid slik det er i virkeligheten.

dennis88 sier han har hatt begge, så han snakker vel om erfaring. Har selv t68i og det går en 7-10 dager mellom hver lading.

Valgte t68i foran s55 grunnet at den ser bedre ut (etter min mening) og var billigere. Som sagt tidligere så er den også meget solid bygd. Men uansett om han velger t68i eller s55 så vil han nok bli fornøyd. Begge telefonene gir mye for pengene.

Lenke til kommentar
dennis88 sine utsagn om Siemens er ikke til å stole på. Dessuten gir ny FW enda bedre standby på S55. S55 holdt ca 10 dager for meg også, så batteristandby er neppe noe å krangle om når det er såpass likt.

Sier du at jeg lyger?

Hvorfor kan du aldri ta imot de negative sidene med siemens?

Det er ikke rart du synes siemens er så mye bedre enn SE og Nokia hvis du stenger ut alt det negative og kun tar inn det positive om Siemens.

Batteri tiden på t68i er mye bedre enn s55 sin batteri kapasitet, og taletiden på t68i er også bedre. :yes:

Du sier at mine utsagn ikke er til å stole på? Men det er dine? :lol:

Jeg gikk i den fella av å kjøpe s55 etter at jeg hadde t68i, men det angrer jeg bittert på.

Mye av grunnen til at jeg kjøpte den var fordi jeg hørte så mye skryt av den, og det var mest av deg.

Veldig mye av det du sa, fant jeg i ettertid ut ikke stemte og telefonen var absolutt ikke slik du hadde fremstilt at den var! :x

Hvis den varte i 10 dager kan du neppe ha ringt eller sendt sms, da må du ha latt den ligge dønn i ro med fullt signal.

Det er med en gang du begynner å ringe med den, og surfe på wap du ser batteri måleren synke nedover.

Dette er mye bedre på t68i, der kan du snakke lenge før batteriet går tomt.

Hvis det er noen jeg ikke ville stolt på så er det en fyr som eier en siemens fansite, snakker om siemens hele tiden, roser siemens hele tiden, og klager på andre merker enn siemens og som oppfordrer alle til å kjøpe siemens.

Siemens er bra de, og jeg kommer helt sikkert til å kjøpe en siemens telefon senere en gang, men s55 synes jeg rett og slett ikke er noe annet enn en wannabe t68i. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...