Rescue me Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Er 16 år og går VG1 . Pappa: Mikrobølgeovn. Mamma: 3 bøker, gavekort på 300 kroner og konfekt. Søster 1: Singstar Sing It til PS2. Søster 2: Boka "Mørkemannen" av "Unni Lindell" og 2 esker med noe sjokolade. Var egentlig alt, avtalte med alle kompiser å ikke kjøpe inn noe gaver og gaver til stefaren min og mine to stesøsken fra meg ble kjøpt inn av andre i familien. Endret 26. desember 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Parfyme til mamma, en flaske rødvin og noen bøker til pappa. Så noe diverse filmer og snop til kompiser. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Pappa: Ny driver fra Gallaway Mamma: Diverse småting, vin, kasmhereskjerf osv. Søster og typen hennes: Wii Nevø (2år): Liten fjernstyrt bil (Rorry) Kjæresten: Københavntur, gavekort på spa, diamantkjede. (Julegave kombinert med 3årsgave) Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er 19 år gammel og er et halvt år inn i læretia. Her er det jeg ga bort: Mamma: Mamma Mia DVD Pappa: Gavekort på musikk Tante: Eggkoker Kusine: Dusj sett Fetter: DVD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Mamma mia til Mamma. Ingen ting til brodern (vi avtalte det.. ) Til venn 1) Donald pocket venn 2) Godteri og pondus blad. venn 3) en boks med syrlige kastanjer, som han sa han ønsket seg. venn 4) twist pose. Vanskelig å gi noe til jentene i min alder. Ho ble glad, da. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 LED-hodelykt til pappa Treningsklær til mamma Skjort, genser og slips til lillebror. Og en flaske vin til farfar Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Damen: Eletrisk tannbørste, hårføner, dvd (sex og singelliv) og ett eller annet the sims-spill. - Kjedeligste jeg noen gang har kjøpt, men så var det dette hun ønsket seg. Pappa: Treningsgenserting, en del julemat (jeg fikk fra jobben) og et bevis på at jeg hadde gitt litt penger til UNICEF i hans navn Mamma: Øredobber og et bevis på at jeg hadde gitt penger til UNICEF i hennes navn Farfar: En konfekteske jeg fikk av jobben - Ja, føler meg litt kjip Søster 1: Bok og en jakke/genser Søster 2: Skjerf - Altså, et over gjennomsnittelig dyrt skjerf hun har ønsket seg en stund Folkene vi leier hos: En flaske vin Har en del flere jeg burde ha kjøpt noe til, men...ja. Det blir nok jul neste år også. Edit: jeg er lærling, og har derfor lærlinglønn - så trådstarter spurte om dette...tror jeg. Endret 26. desember 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Mamma: Moccamaster Søster: Krølltang + Mamma Mia DVD Kjæresten: Smykke + Paramore CD/DVD EDIT: er 17 år, og går på skole Endret 26. desember 2008 av Torg3r Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Storebror: SLASH (boka) 3 venninner: T-skjorte med skrifta "JA jeg DIGGER Kenneth Haneboe" Secret Santa: USB Dørvakt til pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Storebror: SLASH (boka)3 venninner: T-skjorte med skrifta "JA jeg DIGGER Kenneth Haneboe" Secret Santa: USB Dørvakt til pc Der har vi en perfekt julegave, om jeg bare bytter navn! Smaart EDIT: Bytter navn på trøya, altså.. Endret 26. desember 2008 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Mamma - Stekepanne og duftlys Pappa - Rocher konfekt Søster 1 - Et ullpledd og en plakat Søster 2 - Et ullpledd og en plakat Tanter - Duftelys Svigerforeldre - Marsipan og julekaffe Kjæresten - ei jakke hu hadde ønsket seg, godteri, og et gavekort jeg lagde selv: 2 middager 2 oppvasker 2 massasjer 1 kinotur med alt spandert 2 ganger få viljen sin 2 ganger dra meg med på shopping 3 ganger spandert is på Haha, kunne jo lagt til mye mer på gavekortet, men det er jo lettere å verdsette det når det er litt mindre. Hun ble kjempeglad for det, haha. Endret 26. desember 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
picori Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gavekort på syv middager til mine foreldre (skal si deg det slo ann ) Nightmare on Elm Street Collection til en venn Tyggebein og gavekort på 200 gåturer til min kjære hund Og en hau tullegaver til venner og bekjente Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Mamma fikk en digital fotoramme av meg, lillesøster fikk dvd. Kompisene måtte nøye seg med snop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå