Aetius Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vi har dratt til varmere farvann for å leke med Olympus Mju 1030 SW. Les mer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du nevner flere ganger faren for og miste kameraet under vann,noe som er reelt. bruker selv enten en karabinkrok til og feste løst utstyr med enten i flaskevest/blybelte eller en dedikert handstropp som kjøpes i en dykkerbutikk,disse vil sitte så bra at faren for og miste kameraet er bortimot eliminert. Mistet en gang videokamera med dertil hørende hus verdi 28.000.- måtte ned på 51 meter for og få tak på det igjen,men har såpass bra dykkerrutiner på dekompresjon og dybdetabeller at dykket gikk fint uten fare for nitrogen-metting"dykkersyken/bends".Etter det så har jeg alt løst fastkoblet på en eller annen måte. Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Lillesøstera mi fikk faktisk µ(eller Mju.. Kall det det dere vil)1030 SW til jul Tøft kamera Men jah.. Fin artikkel, masse bra bilder og .. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Selv om bildene er flotte så yter de ikke rødehavet den rettferdighet det fortjener. Det er så utrolig mye flottere gjennom øynene enn gjennom kamera. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 er så enig, så enig Snirfle! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Flott artikkel, litt utenom det vanlige. Var du med ned Snirfle? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Lillesøstera mi fikk faktisk µ(eller Mju.. Kall det det dere vil)1030 SW til jul Tøft kamera Men jah.. Fin artikkel, masse bra bilder og .. Slik skal det være Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei! Artig artikkel! Var selv i Sharm og snorklet for 3 år siden. De første dagene snorklet jeg uten maske. Fikk sjokk da fikk se med maske alt som rørte seg og stakk opp fra korallene. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Flott artikkel, litt utenom det vanlige. Var du med ned Snirfle? Jepp. Det var ferien vår sånn egentlig, men noen klarer ikke å slippe taket i jobben. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ah, så aetius var også med? Greit å kombinere sånt da? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Nydelig artikkel spør du meg. Er ikke så interessert i fotografering og slikt, men jeg likte å lese gjennom hele likevel. Masse nydelige bilder også. +1 # Edit: Masse skriveleifer =/ Endret 25. desember 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ah, så aetius var også med? Greit å kombinere sånt da?Jobbingen skjedde ikke før etter at vi hadde kommet hjem likevel, så vi hadde en strålende uke. Helt uten jobb i tankene. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det første bildet av fetteren til Nemo var ganske stilig. Fine former og farger. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fin artikkel . Må være en av 5 artikler jeg har giddet å lese her på Akam (utenom julekalender). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fin artikkel . Må være en av 5 artikler jeg har giddet å lese her på Akam (utenom julekalender). Isåfall håper jeg at det ikke er du som stikker av med D700... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fin artikkel . Må være en av 5 artikler jeg har giddet å lese her på Akam (utenom julekalender). Isåfall håper jeg at det ikke er du som stikker av med D700... Det slipper du å tenke på siden jeg ikke rakk å svare på spørsmålene. Hadde kun tid til sove, spise, handling og jobb. Endret 25. desember 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fet artikkel, fete bilder:) gudd shit, fortsett med sånne ting:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg