Gå til innhold

Siden jeg har kjøpt meg en Acer Aspire One må jeg ha en hovedpc

Anbefalte innlegg

Siden jeg kjøpte en acer aspire One trenger jeg en hovedpc den skal brukes til litt spilling, musikk, photoshop o,s,v

Og jeg har 5600kr til gode.

blir vell og spille CnC spill og nokka Farcry 2 ;)

Her er det jeg har kommet frem til billig spill pc

Noen forbedringer jeg kan gjøre ??

PS: vil helst ha det så billig som mulig bare det dekker mine behov dette året ;)

MHV

ARCTICCAT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tastatur? Skjerm? Mus?

Litt liten harddisk kanskje, skal ikke mange kroner opp for å doble den der.

Hadde lagt mer penger i en strømforsyning, i hvert fall ikke velge helt random merke. Skal du velge billig, gå for northq eller fortron source. Fortron Source bråker litt, men går for evig. Northq har mye varierende, resten er stort sett bare billige, og klarer sjelden oppgitt effekt.

Ellers ser det bra ut ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hva med å ta utgangspunkt idenne som er en skikkelig valuepack og ordne deg litt selv. Kabinettet jeg har valgt er absolutt å anbefale ettersom at du får et solid og pent kabinett samt en veldig bra PSU med på kjøpet!

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar
Henrik: Mangler strømforsyning og OS

Hadde du lest innlegget mitt forklarer det meste seg der.

Ja jeg har lest det, kanskje du skal gjøre det og ;)

EDIT: Er meget begrenset informasjon å finne på psuen, men det virker som om mange er fornøyde, sies dog at den leveres i flere versjoner, og det at den bare har en 80mm vifte gjør meg skeptisk til støynivået.

EDIT2: Hardwaresecrets mener den er meget bra, er vel bare å kjøre på da.

Mangler fortsatt os da.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Henrik: Mangler strømforsyning og OS

Hadde du lest innlegget mitt forklarer det meste seg der.

Ja jeg har lest det, kanskje du skal gjøre det og ;)

EDIT: Er meget begrenset informasjon å finne på psuen, men det virker som om mange er fornøyde, sies dog at den leveres i flere versjoner, og det at den bare har en 80mm vifte gjør meg skeptisk til støynivået.

EDIT2: Hardwaresecrets mener den er meget bra, er vel bare å kjøre på da.

Mangler fortsatt os da.

Syns jeg skreiv ganske tydelig at personen skulle ta UTGANGSPUNKT i det oppsettet jeg linket og ordne litt selv, hvor OS går fint inn under budsjettet som er satt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165
Du kan sette det i bold så mange ganger du vil, det er fortsatt hyggelig å komme med et helt ferdig oppsett og ikke bare et halvferdig oppsett.

jeg forklarte jo hvorfor det ikke var helt? så jeg ser ikke problemet. personene har jo greid å sett opp et oppsett selv og jeg må vel ikke mate alt med teskje heller? Så kan jo personen lære noe samtidig?

Lenke til kommentar
Du kan sette det i bold så mange ganger du vil, det er fortsatt hyggelig å komme med et helt ferdig oppsett og ikke bare et halvferdig oppsett.

jeg forklarte jo hvorfor det ikke var helt? så jeg ser ikke problemet. personene har jo greid å sett opp et oppsett selv og jeg må vel ikke mate alt med teskje heller? Så kan jo personen lære noe samtidig?

Tror du er den med mest å lære her ;)

MEn du mener jo at gtx280 og hd4670 har samme ytelse, så er vel ikke vits i å prøve en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...