Gjest Gutt19 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei og hopp! Jeg håper jeg traff rette kategori!(tilgi meg hvis ikke) Dama fyller 18år, i februar. Så jeg hadde tenkt å spandere en weekend på oss to, til bergen. Derfor lurte jeg på om noen vet om en bra resturant i Bergen;) På forhånd takk! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Egons. Jeg har gode erfaringer derfra. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nama Sushi and noodles, eller den indiske rett over fra nama. De ligger begge rett ved den mest "romantiske" egonen på bryggen, bare å sjekke de ut det. Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ville gått for Egons jeg og. Eller vis du ha cash denne restauraten nær med bygarasjen. Men da koster det vel 4,5 k for en middag. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kommer ann på hva slags person hun / du er, hvor internasjonale dere er. Indisk hører ganske fett ut. Noe slikt hadde jeg dratt min (foreløbig ikke-eksisterende) kjæreste på. Egons blir litt. Hmm. "Faen. Egons er stengt. Skal vi bare dra på Macer'n i stedet? Jeg river i to Bigmacs". Lite eksotisk, kansje. Jeg har bare sett innsiden av èn Egons, men franchiser har jo en tendens til å være ganske like. Har du sett en, har du sett alle. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For et finere (og dyrere) måltid: Lille Escalon (tapas), Nama Sushi & Noodles, Lucullus (dyrt) Av de nevnte er vel Nama billigst, ellers kan jeg anbefale La Bottega Italiana, men det er litt mer "lunch" over det hele enn en fancy middag. Jeg ville gått for Lille Escalon, som ligger ved kinoen, da de har mange herlige småretter (tapas). Lenke til kommentar
Bango Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Da ville jeg heller gått for escalon som ligger ved fløybanen, litt romantisk der, også kan dere stikke rett oppom det lille kaffe kompaniet etterpå. Det er koslig det. Også ned på victoria for en dram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå