KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk litt penger til jul da, og skal ha meg noen ny klær, blant annet en ny jeans. Siden jeg ikke har så alt for mye penger å bruke på jeans, så fant jeg noen greie til en veldig grei pris på Junkyard.se (skal til Sverige, og ikke så langt unna Junkyard i romjula så). Problemet er bare at jeg ikke klarer å bestemme meg for hvilken jeg skal ha. Så spørsmålet er, hvilken av følgende jeans ville dere valgt?: Sweet Denim "Slim": Vintage Wash/Light Wash Sweet Denim "Straight": Vintage Wash/Light Wash Dr.Denim "Danny": Raw Indigo/Medium Used Er klar over at "Light Wash"-modellene til Sweet Denim kanskje kan bli litt for lyse nå om vinteren. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg likte ihvertfall Sweet Denim slim og straight light wash modellene best. Selv ville jeg gått for straight men det er kun fordi jeg ikke kan gå med slims. Er det en motegreie å ikke gå med lyse bukser om vinteren? Jeg ser ikke problemet så fortell meg gjerne hva som er greia Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Nei, aner egentlig ikke selv jeg, har bare lest et par steder på forumet at lyse jeans ikke er er greia på vinteren. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Om du liker å gå med det så hvorfor ikke. Spesielt om du ser bra ut i det. Fikk skikkelig lyst på et par nye jeans selv nå. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, kunne egentlig tenkt meg et par med lyse jeans, har et par med mørkeblå og et med grå/sorte jeans (ja, jeg har få jeans ) som jeg bruker, så kunne vært kjekt med noen lyse også. Får ta å sjekke hvordan jeg tar meg ut i lyse jeans når er på Junkyard Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er det en motegreie å ikke gå med lyse bukser om vinteren? Jeg ser ikke problemet så fortell meg gjerne hva som er greia Det er vel en slags "moteregel", men for meg ser det bare malplassert ut med hvite jeans/bukser på vinteren. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvilken moteregel er det snakk om, thrice? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 En av de mange uskrevne. Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Takk for kommentaren, Henrik. Alle moteregler er uskrevne Så det jeg spør om er hvilken regel det er snakk om? Ikke hvitt etter en viss dato? Ikke hvite bukser når det er snø? Hvitt kun om det er gul snø? Blir for dumt as xD Lenke til kommentar
Homme Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Man bruker kun hvite bukser om sommeren, og i pent vær. Alt annet ser høll i huet ut. Lyse jeans bruker man først og fremst om sommeren, men gjerne i en lengre periode (begynner tidligere, slutter senere) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Synes helt klart "Sweet Denim "Slim": Vintage Wash" var den fineste. Også finest å kombinere med en litt laidback skjorte, om man er den typen... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2008 Vel, da er buksa kjøpt ble en jeans fra Sweet Denim, ganske lik "Sweet Denim Straight: Wintage Wash". Litt lysere i fargen og med grønne sømmer istedenfor blå. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Etter min mening er lyse jeans (spesielt hvite) ulovlig om vinteren. Føler det blir helt upersonlig og alt blir så hvit pga kulde og snø etc. Selvsagt må man bestemme det selv, men som tidligere nevnt er det en "uskreven regel" Unlimited Lenke til kommentar
MSg Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (...) blant annet en ny jeans. Kong _Kake! Skal du ha nye bukser?! Du kan få noen fine av meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå