Gå til innhold

Spørsmål angående garanti ved hodetelefonkjøp fra utland

akarno

Anbefalte innlegg

Hei hei.

Skal kjøpe meg et Beyerdynamic DT770 Pro, og sitter med to mulige løsninger å skaffe det på. Enten bestiller jeg fra Netshop og betaler opp mot 1800kr inkludert frakt, ellers venter jeg på en venn av meg som kommer tilbake fra england om 4 uker, der han får kjøpt det for 1100kr.

Sitter igjen med spørsmålet om det er verdt å ta sjansen på å kjøpe det gjennom utlandet, for så å måtte sende det tilbake til England for reperasjon om det skulle være en defekt/osv på et tidspunkt.

Noen som har erfaring innnen dette? Bør jeg safe og betale 700kr mer for et produkt jeg får mye lettere service på, eller skal jeg kjøre på med det billige og satse på at dette går bra?

Er veldig uerfaren innen dette området, og har ikke peiling på hvordan garantier osv fungerer. Å lese om det på Beyerdynamic sine sider gjorde meg ikke veldig mye klokere.

Klarer ikke å bestemme meg! Hva ville dere gjort?

Endret av akarno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har DT770 Pro og er veldig fornøyd. Jeg har aldri opplevd problemer med det i de årene jeg har hatt settet, og det inkluderer mer enn én overkjøring av kabelen med kontorstolen min, for å si det slik. Den kabelen står sikkert imot alt som ikke inkluderer en saks... Det eneste "problemet" jeg har er at bøylene er blitt litt løse (glir lett inn og ut), men det skjedde etter at jeg sovnet med dem på, og det er strengt tatt min egen feil.

Risikovurdering får være opp til deg, men etter min erfaring er ikke dette hodetelefoner som trenger noe særlig reparasjon om man ikke behandler dem stygt.

Angående garanti og slikt, så kommer det jo veldig an på hvilken butikk du (eller vennen din) kjøper det fra.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...