HSG300 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fikk GH4 super pack til jul. jeg åpnet opp alt så helt greit ut, satte meg ned og skulle begynne å spille da jeg la merke til med en gang at strum baren ikke fungerte å trykke nedover, som jeg foretrekker, men bare oppover. og piltasten ned i hjørnet ville bare styres oppover og til høyre, ville ikke reagere til venstre og nedover. UTROLIG skuffa, med tanke på at jeg tok den rett ut av esken og den ikke funket. (Hadde så klart trommer som også var gøy som fungerte fint). Er det noen andre som har det samme problemet, som kanskje har en løsning på problemet eller bør jeg ta den med til platekompaniet å få ny? PS: Hvis jeg skal få ny gitar, må jeg ta med hele packen og bytte den, eller trenger jeg bare å ta med gitarren? Endret 25. desember 2008 av datating Lenke til kommentar
HSG300 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ingen andre som har noen ideer eller som har andre liknende problemer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå