Mr. Bojangles Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Heyhey Lurer litt på hvilke slipsknuter dere mener ser best ut? Selv bruker jeg stort sett half-windsor, da jeg synes "den vanlige" ("four in a hand" heter den vel på fagsproget) er så asymetrisk og stygg. Finnes det noen mer spennende slipsknuter? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan skjortesnipper har du da? og tykt eller tynt slips? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Hva med en slik: Ellers er det noen varianter her: http://people.csail.mit.edu/maddog/Ties/ties-gray-2bpp.gif Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Spennede? for meg finnes det bare en slipsknute og det er "full" Windsor, da får du en tykk fin symetrisk slipsknute. Endret 25. desember 2008 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 25. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) *Innlegget er endra fordi det var basert på ein misforståing* Endret 25. desember 2008 av Krakknisse Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2008 Hvordan skjortesnipper har du da? og tykt eller tynt slips? Fikk en del slips i julegave (hvem gjorde ikke ). I alle tykkelser. Lurte litt på dette: hvilke typer knute som passer til hvilken slipstykkelse og krage. Synes full-windsor blir så stor og feit med litt tykke slips. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg liker også half windsor veldig godt, men jeg liker også veldig godt brede slipsknuter. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 31. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2008 Trenger tips til slips knute til et tynt slips.. Har dere noe å anbefale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå