alibali Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk et nytt nettverkskort til jul D-link DAW 547. Jeg har lasta ned driveren og prøvd diversje ting MEN for veldig lav signal prosent. Jeg tok fram den bærbare pcen min og skjekket om det var samme signal prosent der, men det var det ikke, det var på det høyeste. På den andre pcen med det nye nettverkskortet var det bare to streker. Jeg vet ikke hva jeg skal gjør kan noen hjelpe meg? (dere for undskylde meg for skrivefeilene min, har litt problemer med det) Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvilket OS benytter du? Det er kjent at dette PCI kortet (D-Link DWA-547 PCI Range Booster ???) har problemer med tilkobling grunnet tilgang. Logg inn på ADMINISTRATOR kontoen og se om du får samme problemet der. Lenke til kommentar
alibali Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ja det er rangebooster den er 32-bits den går på både vista og xp jeg bruker da vista. Jeg er på admin men jeg får fortsatt samme signal (to streker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå