Gjest guestA Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Velger av naturlige årsaker å være anonym. Ble kjent med ei jente via nettet og vi møttes første gang i begynnelsen av september. Vi hadde da snakket/mailet sammen i 2-3 uker. Vi hadde totalt 7 veldig hyggelig møter, bla. ett hjemme hos meg. På tre av møtene var vi sammen i 10+ timer. Ingen sex! Etter det 7. møtet fortalte hun at hun ikke følte at kjemien stemte. Jeg forklarte at jeg hadde falt litt for henne fra begynnelsen av og ikke følte at jeg hadde klart å være helt meg selv. Jeg ble selvfølgelig litt trist over dette og hun ville absolutt møte meg en 8. gang for å forklare ting... Ble selvfølgelig en litt tårevåt affære, men fikk forklart at hun ikke følte seg sikker, men ville ikke holde meg på vent mens hun fikk orden på følelsene sine... Jeg klarte etter hvert å komme meg over denne jenta (jente1) og ble kjent med ei ny ei (jente2). Vi har truffet hverandre 4 ganger og ting føles ganske bra, men ikke sikker selv på at hun er den absolutt rette, men villig til å gi det tid å se. For 2 uker siden fikk jeg mail fra jente nr1, hun hadde ikke klart å få meg ut av tankene, var enda litt mer ærlig enn hun hadde vært tidligere og innrømmet hva hun egentlig ikke hadde likt med meg. Handlet for det meste om selvtillit/gi motstand o.l. Hun fortalte at hun visste jeg faktisk har disse egenskapene, men skjønte bedre dette jeg hadde fortalt henne om at jeg likte henne veldig godt fra starten og følte jeg gjorde litt mye for at hun skulle like meg... I mailen skrev hun at hun ønsket å møte meg igjen om jeg ville. Jeg svarte at vi selvfølgelig kunne møtes igjen å ta en prat. Etter dette har vi sendt hverandre 2-3 mailer, jeg ønsker ikke å ta initiativ til noe møte, det synes jeg hun får gjøre... Ønsker ikke å kjøre noe "player"-løp her, men vet ikke om jeg klarer å gå videre med jente 2 til jeg har fått avklart 100% dette med jente 1... Det jeg altså har problemer med å forstå er hvordan jente 1 kan si at "jeg nok ikke er den rette for henne", ønske et møte å forklare seg som selvfølgelig ender opp i grining på begge, så vente 3-4 uker å si at hun vil møtes igjen (etter å ha forklart hva som egentlig "feilet" meg). Er hun bare ute etter å få bekreftet at det er noen der ute som faktisk har lyst på henne....? Vet at jeg liker veldig mye ved denne jenta, men er selvfølgelig redd for å bli såret igjen. Vet ikke om jeg tørr å gi henne en sjanse til... hater folk som ikke vet hva de vil og kan si det rett ut.... tilføyer at vi alle er mellom 26-28. Alle 3 har egen leil, er i fast jobb, har tidligere forhold langt bak seg, og alle er ute etter noe seriøst..... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dette er jo enkelt. jente1 har jo sagt til deg at du ikke er mann nok for henne. mao du gir for mye av deg selv, og muligens av materielle ting. Om du kjører litt mer player og betydelig mye mer casual så er det en _mulighet_ for at du får jente!. uansett. Så lenge du ikke kan legge deg inn 100% for jente2 så skal du drite i henne. det vil si, du kan jo ha et uforpliktende og åpent forhold til henne. Såfremt Jente2 faktisk er klar over at det er det dere har. Så Jente1 må du bare behandle mer mann og dominere henne mer en hva du nå gjør. vis baller. vis hvem som bestemmer. Ikke vis at det er noe tap å miste henne. (Slutt med grininga! Det er bare usexy!) Prøv å få Jente1 til sengs, samme med jente". Det er lite som tenner en jente mer en å vite at om hun ikke gir alt i senga så ligger du heler med ei anna. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Få orden på dine egne følelser først og fremst. Finn ut av akkurat hva du vil. Det nytter ikke å gå noen vei med jente2, med mindre du er helt sikker på at du er over jente1. Da kommer du bare til å gå rundt og tenke hva-hvis hele tiden mens du er sammen med jente2 og det kommer til å ødelegge mye. Helt rett av deg å ikke ta initiativet til møtet med jente1. Hun veit hva du vil, så det er helt opp til henne å gjøre noe med det. Men ikke gå og vent i evigheter på at noe som skal skje. Viser hun ikke initiativ, kan det siste kun være en test for å bekrefte at hun er attraktiv, og at det ikke er noe mer bak det. Så ut i fra det lille vi vet om saken, ville jeg gitt jente1 en uke eller to til å vise interesse og initiativ, og så hvis det ikke skjer, ville jeg begynnt på prosessen med å komme meg videre. Noe du tydeligvis har gjort siden du allerede er i snakk med jente2 Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå