dan83 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) tokk noen bilder når jeg var en tur å sjekka ut hellas største innsjø, et meget vakkert sted må jeg si!! Endret 25. desember 2008 av dan83 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Wow! Jeg har egentlig ikke peiling på slike ting. Men jeg synes bildene var geniale. Har du i større oppløsning som du vil dele? Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Wow! Jeg har egentlig ikke peiling på slike ting. Men jeg synes bildene var geniale. Har du i større oppløsning som du vil dele? vell, bildene ser ikke noe annderledes ut i større "oppløsning", så jeg vet ikke hvorfor du vill se bildene større? Men takker for tilbakemeldingene, målet mitt er nettopp å gi andre mennesker en "wow" følelse når de ser bildene mine Lenke til kommentar
JFM Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Wow! Jeg har egentlig ikke peiling på slike ting. Men jeg synes bildene var geniale. Har du i større oppløsning som du vil dele? vell, bildene ser ikke noe annderledes ut i større "oppløsning", så jeg vet ikke hvorfor du vill se bildene større? *Tenke på om det hadde blitt en bra skrivebordsbakgrunn* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå