Gå til innhold

Warhammer Online - uferdig drittpakke

Anbefalte innlegg

Etter å ha brukt 1500 kr på spillet (collectors edition + digital download) er det endelig installert på maskina mi. Jeg hadde voldsomt med problemer med den elendige flashsiden etter spillet kom ut og fikk ikke registrert koden min. Den godtok heller ikke passordet til kontoen min og det var ingen mulighet til å få tilbakestilt passord. Koden som var på manualen var tilnærmet uleselig, 4 forskjellige folk prøvde å tyde den uten hell. Så jeg er mildt sagt lite imponert. Får bare håpe spillet er bedre enn conan var :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synd å høre at du har hatt dårlige erfaringer med ting til nå, får håpe det bedrer seg for deg!

Peronslig har jeg det kjempegøy! Spiller med et par folk jeg kjenner, og jeg synes det er kjempemorsomt. Tviler på på jeg hadde hatt det like gøy alene, så jeg anbefaler å spille i lag med en venn eller to. :)

Selve spillet har en god del bugs, men jeg har ikke funnet noe som har gjort det vanskelig/umulig å spille normalt. Som regel bare grafiske ting.

Lenke til kommentar
Da ville jeg virkelig vurdert å bytte server. Eltharion eller Karak Eight Peaks.

Nei nei, Dragonback mountens trenger flere:) der får du 100% (?) xp vist du roller order også. med/med server som har bra oRvR action og scenario.

Men vist jeg ikke tar helt feil så er det vel free server transfer enda, kommer litt ann på hvilken server du valgte men en kompiss av meg flytta sine characters fra sea of dreams til dragonback mountens for ikke så alt for lenge siden. 

Lenke til kommentar
Bytta til eltharion. Er det ikke mange på den?

vist jeg ikke husker helt feil så er vel Eltharion den største serveren. men den er ikke orvr (open pvp slik som f.eks wow) så det var ikke aktuelt for meg.

jeg liker å ha muligheten til å pvp'e samme hvor og når.

Eltharion er Orvr jo. Du kan drive med pvp hvor du vil. Eneste negative er at du blir chicken om du drar steder 2 tiers under deg, så det blir vankelig å fullføre diverse tome unlocks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...