tørrfisk Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Etter å ha brukt 1500 kr på spillet (collectors edition + digital download) er det endelig installert på maskina mi. Jeg hadde voldsomt med problemer med den elendige flashsiden etter spillet kom ut og fikk ikke registrert koden min. Den godtok heller ikke passordet til kontoen min og det var ingen mulighet til å få tilbakestilt passord. Koden som var på manualen var tilnærmet uleselig, 4 forskjellige folk prøvde å tyde den uten hell. Så jeg er mildt sagt lite imponert. Får bare håpe spillet er bedre enn conan var Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Synd å høre at du har hatt dårlige erfaringer med ting til nå, får håpe det bedrer seg for deg! Peronslig har jeg det kjempegøy! Spiller med et par folk jeg kjenner, og jeg synes det er kjempemorsomt. Tviler på på jeg hadde hatt det like gøy alene, så jeg anbefaler å spille i lag med en venn eller to. Selve spillet har en god del bugs, men jeg har ikke funnet noe som har gjort det vanskelig/umulig å spille normalt. Som regel bare grafiske ting. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Hadde litt småproblemer med å registrere meg, og få logga inn første gangen, men har spillt i 3 måneder snart, er kjempefornøyd. Som Flaringo sier, er morsomt å spille med venner, er nok av aktevitet og mye folk på servere, men er morsommere å spille med noen man kjenner. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Har problemer med at jeg aldri kommer inn i noe scenario. Fikk det kun til en gang. Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Da ville jeg virkelig vurdert å bytte server. Eltharion eller Karak Eight Peaks. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Da ville jeg virkelig vurdert å bytte server. Eltharion eller Karak Eight Peaks. Nei nei, Dragonback mountens trenger flere:) der får du 100% (?) xp vist du roller order også. med/med server som har bra oRvR action og scenario. Men vist jeg ikke tar helt feil så er det vel free server transfer enda, kommer litt ann på hvilken server du valgte men en kompiss av meg flytta sine characters fra sea of dreams til dragonback mountens for ikke så alt for lenge siden. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Ser ikke ut som det går an å skifte fra karak norn Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Bytt til Karak Eight Peaks eller en annen server med en del folk på, ellers blir det kjedelig ganske fort. Endret 29. desember 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Bytta til eltharion. Er det ikke mange på den? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg holder til på Eltharion. Destruction, riktig nok. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Bytta til eltharion. Er det ikke mange på den? vist jeg ikke husker helt feil så er vel Eltharion den største serveren. men den er ikke orvr (open pvp slik som f.eks wow) så det var ikke aktuelt for meg. jeg liker å ha muligheten til å pvp'e samme hvor og når. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Bytta til eltharion. Er det ikke mange på den? vist jeg ikke husker helt feil så er vel Eltharion den største serveren. men den er ikke orvr (open pvp slik som f.eks wow) så det var ikke aktuelt for meg. jeg liker å ha muligheten til å pvp'e samme hvor og når. Eltharion er Orvr jo. Du kan drive med pvp hvor du vil. Eneste negative er at du blir chicken om du drar steder 2 tiers under deg, så det blir vankelig å fullføre diverse tome unlocks. Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vanlige pvp servere er unsett best, da kan man utforske gamle ommråder og slik uten og bli en kylling. i lvl 40 er alt pvp områder uansett, og da er detlite vits med open pvp server siden du ikke kan utforske andre områder Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vanlige pvp servere er unsett best, da kan man utforske gamle ommråder og slik uten og bli en kylling.i lvl 40 er alt pvp områder uansett, og da er detlite vits med open pvp server siden du ikke kan utforske andre områder er vel knun rvr områdene i T4 som er pvp på vanlig server? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå