Mariofrans Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hei... Kjøpte koss portapro til jul og jeg har funnet ut at jeg har mistet kvitteringen. Hvis jeg en gang skulle trenge gratis reperasjoni på hodetelefonene må jeg ha kvittering da?? Kan jeg eventuelt få en ny kvittering?? Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kommer vel litt ann på hvor du kjøpte?!? For på elkjøp registrerer de jo ofte kjøpet i ditt navn og da trenger man faktisk ikke kviterring (genialt), men de fleste steder vil jo ha et bevis på at du har kjøpt det der, og da trenger man kvittering. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Kjøpte på elkjøp!! Hvis man betaler med minibankkort registreres navnet da? Kan man printe ut kvittering fra internett? Lenke til kommentar
Micah^^ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det skal du kunne gjøre, ja. Evt. kan du kontakte din bank og spørre om de kan tilsende en utskrift som bekrefter dette. Hør gjerne med elkjøp om dette er godt nok på forhånd. Husk: Vær greie mot dem, så er de greie mot deg. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Når man har sånn kort man kan ha når man er 14 eller noe kan man se hva man har kjøpt da og så printe ut kvittering ?? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Trenger man kvittering på Koss. Du har jo de, og da har du jo de. Og siden det er livstidsgaranti, så gjelder jo kvitteringen uansett. Dessuten taper vel ikke butikken på det, men Koss. Lenke til kommentar
KennethDreyer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ta kontakt med DE så fort som mulig, kanskje de husker deg enda og da vil jo alt gå lettere for å få ny kvittering.. Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 For å si det sånn, så er det heller tvilsomt at Elkjøp har registrert navnet ditt om du KUN kjøpte headsetet. Det registreres navn på større ting, som data, tv, div. hvitevarer o.l. Men gå inn i nettbanken din, finn transaksjonen der, og ta med deg den til butikken i så fall. Da har du bevis på at du kjøpte den der, og det skal nok holde. Uansett, skader selvfølgelig ikke å undersøke om det er registrert på navn, men tviler som sagt på det. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For å si det sånn, så er det heller tvilsomt at Elkjøp har registrert navnet ditt om du KUN kjøpte headsetet. Det registreres navn på større ting, som data, tv, div. hvitevarer o.l. Men gå inn i nettbanken din, finn transaksjonen der, og ta med deg den til butikken i så fall. Da har du bevis på at du kjøpte den der, og det skal nok holde. Uansett, skader selvfølgelig ikke å undersøke om det er registrert på navn, men tviler som sagt på det. Tror alt mer garanti registreres på navn. Jeg kjøpte i hvertfall vannkoker med 2-års garanti. Den ble registrert på navn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Småvarer blir svært ofte ikke satt på navn, særlig hvis det dreier seg om små beløp. F.eks. dersom man bare stakk innom og plukket med seg et Portapro. Dersom du vet kjøpsdato, kan det likevel være mulig å finne igjen kvitteringen. Lenke til kommentar
nwinger Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) For å si det sånn, så er det heller tvilsomt at Elkjøp har registrert navnet ditt om du KUN kjøpte headsetet. Det registreres navn på større ting, som data, tv, div. hvitevarer o.l. Men gå inn i nettbanken din, finn transaksjonen der, og ta med deg den til butikken i så fall. Da har du bevis på at du kjøpte den der, og det skal nok holde. Uansett, skader selvfølgelig ikke å undersøke om det er registrert på navn, men tviler som sagt på det. Tror alt mer garanti registreres på navn. Jeg kjøpte i hvertfall vannkoker med 2-års garanti. Den ble registrert på navn. Vel, alle produkter har garanti, så den praksisen kan jeg helt klart avskrive. Dersom du kun kjøper Koss PortaPro, så registreres ikke denne i systemet med navn. Dersom den er kjøpt med en Mp3-spiller eller lignende, så er den sansynligvis det. Når det er sagt, så MÅ du ha kvittering for at Koss skal godta krediteringen. Videre er det også kundens ansvar og ta vare på kvitteringen, ikke butikken. (Dog, de fleste butikker har jo en form for database på dette, dersom de er registrert, slik som tidl. nevnt.) Endret 21. januar 2009 av nwinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå