-Night- Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hey. Jeg ska etter vert kjøpe meg intel 920. med OCZ DDR3 6 GB Intel® i7 Triple Channel Trenger hjelp til valg av hovedkort. Vill gjerne ha mange sata sloter. støtte min 24GB minne (sett mange med kun 12GB som maks) Har sett på Asus P6T6 WS Revolution. men siden det ikke har noen vanlige PCI porter så passer ikke lydkortet. Har heller ikke PATA slot, så jeg må kjøpe en ny dvd brenner med sata. + en sata kontroller. siden jeg har 8 x SATA disker. total budsjett er på 10,000 med minne,hoved,cpu. har allerde 4870 1GB så tregner ikke noe gfx --- Gamle pce AMD X2 4400+ 2.5Ghz (Socket 939) 4GB OCZ Platinum 3200/400 DDR1 ATI 4870 1GB DFI LanPart Nf4 Expert 8xSATA disker disk + gfx kommer med resten blir server Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ser da mange hovedkort som tilfredstiller dine krav her, 24gb, PCI, 8 SATA, 1 PATA. Kan jeg legge inn at AMD kommer med Phenom 2 cpuer, som skal måle seg opp mot i7 i ytelse til en mye hyggeligere pris (sies det så). Har sitt dem bli klokka opp mot 4ghz på luft, 6ghz på nitrogen, noe som er sykt på en Quad Core! Kommer foresten den 8. januar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå