Gainwardrobe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Heisann, god jul! Sitter her og har fått 260gtx black edition til jul, og installerer det nå. Leser på pakken at de anbefaler 550w strømforsyning for dette kortet. Jeg har som sagt corsair HX520w strømforsyning, og lurer enkelt og greit på om denne er kraftig nok for kortet? Har 3 disker, og en intel q9550 cpu. Er den kraftig nok? Endret 27. desember 2008 av Gainwardrobe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg ville tro det går bra. Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Takker for svar. Tester det nå. Hva kan skje hvis den er for svak? Er det fare for at noen komponenter blir ødelagt? Hvilke tegn vil pc'en vise om den er for svak? Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ser ut som det funker fint dette... Er bare redd for at noe slites ut i lengden med en strømforsyning som på papiret er under det som er anbefalt? Skal ut på lørdag og kjøpe meg ny tenker jeg... Holder flott frem til det i hvertfall. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 De skriver nok litt mer enn hva som nødvendigvis trenges. Strømforsyningene varierer veldig i kvalitet, corsair holder god kvalitet. Hadde du hatt noe billig dritt så er det ikke sikkert det hadde gått. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Corsair HX520 skal holde for GTX 260 helt fint. Sjekket et review her http://www.silentpcreview.com/article692-page1.html Og det viser seg at den har 3 stk. +12V kanaler på 18 Ampere hver. Og max last på +12 Volten kombinert er 480W. Så dette er ei kraftig 520W strømforsyning. Så bare tull å kjøpe ny. Om man ikke har sinnsykt mye hardware ellers i maskinen. En måte å se om Strømforsyningen er for svak er når man belaster den. Hvis man hører at alle viftene sakker kraftig ned så er den ofte litt for hardt belastet. Eller at man hører en sånn høyfrekvent pipelyd under last. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Ingen vits å kjøpe nytt . Holder fint siden den er av god kvalitet . Lenke til kommentar
Gainwardrobe Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Tusen takk for svar folkens. Kan forøvrig si at kortet har overgått all forventning, helt enormt digg ytelse! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Finnes en egen løst knapp øverst i ditt eget mene som du kan trykke på . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå