Gjest Hemmelig_Idiot Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 ja ja ja... bæsja litt på leggen ja! Du burde ha gått så langt du klarte med Z1 mens du ennå hadde kjangsen Men nå er nok både den og forholdet ditt over. Da regner jeg med du har lært å ta for deg av de mulighetene du får? nå skal ikke jeg være slem med deg men altså mitt nick er som deg nå utenom at jeg skrev hemmelig hvertfall de 2 før bra kritik, dette er noe en 9årig kunne skrivet etter han skummleste 1 linjer av det jeg skrev For å være slem må du i alle fall være tydelig i hva du sier. Forøvrig skriver ikke 9-åringer slik. 9-åringer er fremdeles så naive at de tror på julenissen og gode feer. Du har tabba deg nok ut til at det du _burde_ angre på, er at du ikke forsynte deg av alt du klarte mens du hadde muligheten. Forholdet og vennskapet til disse damene er på vei mot avgrunnen. Da er det bare en regel som gjelder, ha så mye morro som mulig før alt knuses mot bakken i 423,67 km/t. Nei men 16åringer uten hjerner gjør det beklarer på det sterkeste at jeg kalte deg 9.... til den andre som sa koste i flere timer sa jeg det nok litt feil Men greit jeg har værtfall planer om og prate med Z1 og så se hva som skjer videre jeg kan ikke ta beslutninger uten og vite noe kan jeg? jeg ser mange sier at det går rett til hell og blablabla det kalles ikke konstruktiv råd men mere negativ tankegang noe jeg egentlig ikke har så mye til overs får... Som sagt meg og X1 har vært gjennom litt før og sånt så tror det holder *nei ikke andre ting jeg har gjort* men men vi får se, ordner seg nok måtte bare skrive dette ned en plass og se om noen andre hadde erfaringer med dette Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vel, jenter prater normalt om gutter, alltid.. Enten kan du fortelle dama di om det, hun blir sur tenker jeg og snakker ikke med deg eller vennina på en god stund. eller du kan velge å ikke si det til noen av de, de finner det ut selv og blir sure på deg. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kansje dette var en test fra dama di sin side ? Har du noen gang tenkt på det ? Siden det er en nær vennine av dama di vil jeg ikke se bort fra det. Prepare ! Sjangsen for at hun sier noe er hvertfall tilstede. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) ** Endret 7. januar 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I et ekslusivt forhold så tror jeg de fleste vil foretrekke å aldri få vite sånt. Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg vet at jeg foretrekker å vite at min kjæreste alltid er ærlig med meg, og ikke holder ting skjult. Et forhold skal ikke bygges på uærlighet, mener jeg. Jeg vil ikke leve "lykkelig uvitende" om at han er utro - da vil jeg heller være glad for at han respekterer meg nok til å være ærlig med meg. Man er kanskje ikke så glad for det akkurat i det øyeblikket man blir fortalt sånne ting, men man setter pris på det i etterkant. Jeg ville da tro at de fleste vil foretrekke å bli sett på som "den som gjorde en feil" fremfor "den som gjorde en feil og løy til kjæresten om det i lang tid". Tillig er noe som bygges opp over tid, og om hun noen gang finner ut av dette her er det antageligvis enda verre om hun vet at du har løyet om det i lang tid. Enda verre er det om hun får vite det av Z1, noe hun høyst sannsynligvis får. Som det har blitt foreslått tidligere så foreslår også jeg at du bare legger deg langflat, sier hva som skjedde, og håper på at hun er glad nok i deg til å tilgi deg. Bare ikke forvent at hun stoler på deg igjen med det første. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 jeg ser mange sier at det går rett til hell og blablabla det kalles ikke konstruktiv råd men mere negativ tankegang noe jeg egentlig ikke har så mye til overs får... Så å få sannheten slengt i trynet ønsker du ikke? Uansett. At X og Z snakker sammen og at dette kommer ut er garantert. Du får bare forberede deg på hva som kommer. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I et ekslusivt forhold så tror jeg de fleste vil foretrekke å aldri få vite sånt. Bedre å høre det ifra andre du mener? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 I et ekslusivt forhold så tror jeg de fleste vil foretrekke å aldri få vite sånt. Bedre å høre det ifra andre du mener? Nei. Les en gang til. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det kommer nok frem uansett, spørsmålet er fra hvem. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvis det var unngåelig at det kom fram gjelder vel vel "ignorance is bliss" for mange. Jeg ville foretrukket å vite om sånt framfor å leve lykkelig og naivt resten av livet. Klart at det hadde blitt bråk og drit, men sannheten bør nå få komme for en dag uansett. Det er noe som skurrer med forholdet hvis man bare graver ned sånn drit. Hva trådstarter angår: dette her er egentlig et digert irreversibelt fuck-up. Jeg er usikker på hva jeg faktisk ville gjort om jeg var i din situasjon, men være klar over at sjansene er store for at alle antydninger til forhold mellom deg og Z1 og/eller X1 blir permanent destruert når dette kommer fram. Håp på det beste, men forbered deg på det verste. Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig_Idiot Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 jeg ser mange sier at det går rett til hell og blablabla det kalles ikke konstruktiv råd men mere negativ tankegang noe jeg egentlig ikke har så mye til overs får... Så å få sannheten slengt i trynet ønsker du ikke? Uansett. At X og Z snakker sammen og at dette kommer ut er garantert. Du får bare forberede deg på hva som kommer. Nei fordi dere vet jo ikke om det er sanheten at det kommer til og gå til helvete etc ja det er en sjanse men her er tingen Z1 og X1 er venniner men ikke Så sykt gode venner at jeg tror de prater om sånne ting og hvertfall ikke om meg med tanke på at X1 og jeg holder det får oss selv og Z1 og jeg har ikke pratet med andre om det enda jeg og Z1 skal prate sammen får og se hva kysset egentlig hva det kan jo være mye rart og idiotisk så vet ikke hva det blir, det som er rart er at jeg var hos Z1 igjen idag og bare sa hei før jeg gikk hjem ifra hjembygda mi, vi labbet en tur fram og tilbake til bussen jeg følgte hu tilbake siden jeg hadde tid men det med kyssingen kom ikke opp 1 gang selv når jeg prøvde og små hinte om det, men men så må bare se:) og får håpe det beste skjer;) Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_* Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Altså, du har nok ikke enda opplevd hva som egentlig ligger i det når du sier at noen betyr siiinnsykt mye for deg. Du er ung og ut i fra hva du skriver i innlegget, synes jeg ikke at det virker som at hun kjæresten din virkelig er så viktig. Det er ingen hast med å få kjæreste. Og når du til og med begynner å legge ut om hvor bra hun venninna er, virker det som det er vanskelig for deg å klare å velge mellom disse to? Mange må "rase litt fra seg" når de er unge, derfor er det kanskje best å være singel. Du hadde full oversikt over denne situasjonen og likevel lot du det skje. På tide å ta ansvar. Fortell kjæresten din det, er mitt råd. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Du har tydeligvis allerede bestemt deg for hva du vil gjøre, så vi kan ikke si noe annet enn lykke til. Uansett tror jeg dette kommer til å komme opp i en samtale mellom X1 og Z1, uansett hvor gode venner de er. Jenter snakker om gutter, og sånn er det bare. Spørsmålet er ikke om det kommer opp, det er snakk om når det kommer opp. Uansett.. Lykke til, og fortell oss resultatet. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Ærlighet varer lengst sies det, og på mange måter er det sant.. Jeg foretrekker en partner som er helt ærlig, samme hvor sårende det kan være.. Tror ihvertfall ikke du når langt ved å følge rådene fra brutal_mann om å forsyne deg mest mulig av fatet før det kollapser.. Hva slags holdning har man om lever etter å sluke over mest mulig før det forsvinner.. Damer er ikke ting man skal forsyne seg mest mulig av før det går dukken. Synes foresten trådstarter burde si dette til dama si, og si at dette var dumt gjort av han. Og så ta det derifra. Men ønsker deg fremdeles lykke til, selv om du gjorde en litt grov feil Endret 27. desember 2008 av Ascubal Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 I et ekslusivt forhold så tror jeg de fleste vil foretrekke å aldri få vite sånt. Bedre å høre det ifra andre du mener? Jeg er enig med Lars, men du har et poeng. Det beste er å ikke få vite det, men det er dobbelt så kjipt å få vite det av andre. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tror ihvertfall ikke du når langt ved å følge rådene fra brutal_mann om å forsyne deg mest mulig av fatet før det kollapser.. Hva slags holdning har man om lever etter å sluke over mest mulig før det forsvinner.. Damer er ikke ting man skal forsyne seg mest mulig av før det går dukken. Hva er å nå langt? Når dette forholdet og vennskapet går til helvete i nærmeste framtid så har jo TS fått seg null niks og ingenting utav det. Hvorfor ikke "feie over" over en lav sko før alt håp er ute? damer _er_ til å forsyne seg av. Det er jo derfor damer finnes. Hva skal en ellers bruke dem til om det ikke er for å ha fantastisk sex med? Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva slags syn har du på damer egentlig? Bruksgjenstander? Det virker for meg som du vil ha ei dame som legger seg i kurven sin når hun ikke trengs, og ellers kommer løpende naken med øl til deg så fort du sier det. Og så må hun jo sprike med beina engang du ber henne om det.. At det går ann Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Brutal mann liker å tøffe seg Innerst inne er han en skikkelig softing =) Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hva slags syn har du på damer egentlig? Bruksgjenstander?Det virker for meg som du vil ha ei dame som legger seg i kurven sin når hun ikke trengs, og ellers kommer løpende naken med øl til deg så fort du sier det. Og så må hun jo sprike med beina engang du ber henne om det.. At det går ann Nei, ikke bruksgjenstander. Men jeg legger ikke mer i dem en hva de legger i menn. Damer som det ikke er motstand i er forøvrig dørgende kjedelige. En kan jo ikke være dominerende alfahann med noe som gir etter bare du tenker en tanke. Det er tilfredsstillende først når en har kjempet litt for tingene. Men å innbille seg at kvinner _elsker_ sin mann, det er å strekke strikken alt for langt De kan like han, de kan se gleden av hans selskap og ikke minst se at han er den som gir henne mest. Men å leve i tåkeverdenen der kvinner elsker menn like hodeløst så menn elsker kvinner, nei, det har vi erfart nok til å vite ikke er smart Brutal mann liker å tøffe seg Innerst inne er han en skikkelig softing =) Bare for barn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå