Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kyssa/klinte vennine til dama

Gjest Hemmelig idiot

Anbefalte innlegg

Gjest Hemmelig idiot

Ok la meg begynne med og skrive litt info sånn at folk skjønner noe

først det er 2 jenter involvert i dette

X1= Dama

Z1= Vennine

Ok, Z1 Vet ikke at Meg og X1 er sammen men de er venniner, vi holder det skult pga omstendigehtene meg og X1

Meg og Z1 pleide ikke gå så mye sammen men så plutselig gjorde vi det og vi gikk sammen lenge, vi tullet ofte om ting som *hu hadde en utrolig digg dyne som jeg sa jeg ville stjele fikk ikke lov til dette men altså da kunne dele den :p*

*Meg den hemmelige idioten er en person som ikke vet hvordan man flørter men gjør det av meg selv xD litt idiot på akkurat det* ikke spør hvorfor -.-

MEN jeg lurte på om Z1 likte meg litt eller noe,

X1 dama mi går til sin far og meg er igjen her, jeg avtaler med Z1 om og være med hu i kirka på natt tingen de har der på kvelden

vi sitter der og prater og etterpå når hu skal hjem labber jeg hu hjem

det går vel noen minuter og vi kommer til hu, jeg skal til og ringe min far*jeg er hjemme i ferien og skal bo hos han da* men neida han sover så jeg får ikke kontakt med han og dermed kommer meg ikke hjem

vi sitter ute og prater litt før vi gikk inn, etter noen timer kjedet jeg meg og spurte om ville ha massasje *har gjort det i noen år og det er egentlig avslappende synes jeg*

men begge var trøtte og etter 30min+ ender det opp med at hu bare ligger på brystet mitt og "halvsover" og koser på armen og sånt

etter noen timer vi er enda våkne vi koser litt på armene og sånt ikke noe heavy bare sånn venne ting og jeg ser ikke noe galt generlt i dette

Det som skjer er at vi går opp på rommet senere på kvelden vi ligger og slapper av litt i senga før det som ikke skal skje skjedde,

vet ikke om det var meg som kysset først eller om hu eller begge men Begge kysset tilbake og det var da jeg var litt vekke, kl var seint jeg var ikke helt meg selv og det endte opp med at vi klinte helt til jeg bare omfg hva skjer

"dyttet" litt vekk og lå bare og hold rundt ho og tenkte faen faen faen faen faen

kl blir 9 om morgene vi har enda ikke sovet noe jeg ligger på dyna og det siste jeg husker er dette

*Z1 tar dyna over meg tukker meg inn og går ut av rommet* jeg våkner 3 timer senere av at hu er der igjen,

Jeg blir hentet 30min senere og det var det siste

utrolig lang historie men nå vet dere litt,

Det som jeg skal si nå er det som plager livet ut av meg

meg og X1 ble enige og holde dette får oss selv pga vi bori en liten by *liten by=rykter sprer som ild*

Z1= Ei søt jente over 16 som ikke er sexuelt aktive og ja hu er veldig uerfaren men hu er noe får seg selv, hu er utrolig koselig søt morsom sjarmerende og har et smil som bare varmer noe UTROLIG

Hu spiller gitar *gjorde det på morgene samme søren jeg vet ikke hvorfor men alt jeg tenkte var amagad jeg tror jeg liker hu* og prøvde og lære meg tilogmed *litt søt*

hu er ei veldig god vennine kan prate med om alt og hu er litt stille selv om føleser *som merkes etter vi klinte* 0_O

Hu er også vet ikke hu er anderledes hu er søt pen morsom og alt

X1: min dame er noe får seg selv hu også hu er morsom søt pen koselig sexuelt aktiv og utrolig støttende og grei, hu er erfaren og mye, hu er der når jeg trenger meg og hu tenker ofte på meg og bryr seg veldig om meg og selv om jeg høres ut som en idiot har dere ingen annelse får hvor jævlig dette er fordi jeg bryr meg noe SYKT om hu :S *jeg er idiot-.-*

MEN jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :/

Egentlig håper jeg Z1 ikke sier noe til noen og at vi prater om det finner ut at det var en feiltakelse og at vi vil være venner akkurat nå men altså ja.... og bare erm feie det under dyna... :S men altså kan jo ikke vite hva som skjer...

Help =S hilsen meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ojsann.. en liten blemme ja..

Det første du skal gjøre, er å fortelle dama di om det som skjedde.

Hvis hu og Z1, som du så fint kaller henne, er venninner, kommer de GARANTERT til å snakke om gutter. Det er sånn jenter snakker om! Så Z1 kommer garantert til å nevne deg, siden hun ikke vet at du er sammen med X1.

Så eneste måten du kan få til å redde litt av ditt eget skinn, er å fortelle X1 det før Z1 gjør det..

Dette KOMMER til å sprenge opp i trynet ditt på et eller annet tidspunkt, så du kommer best ut av det ved å vise X1 at du i hvert fall er ærlig nok til å fortelle det, før hun får vite det fra en annen person..

Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig idiot

Det er akkurat det jeg ikke vet,

Z1 er ei stille jenter når det kommer til føleser og ENDA mere når det kommer til gutter

Z1 og X1 er venniner men ikke SÅ gode venniner, men du har et poeng det vet jeg

Jeg har selv spørt Z1 ofte om det er noen hu liker og fått nei x10000 ganger

Hu er ikke såå åpen noe jeg ikke vil utnytte på et ondt vis men vil se om jeg kan vinkle in til at det som skjedde skjedde, det var dumt vi legger det bak oss og bli venner igjen og så er det ingen ting som har skjedd høres kasnkje veldig idiotisk ut men grunnen til at jeg vil det er fordi jeg er veldig redd får og miste X1 spesielt nå som jeg er veldig forvirret =S=S

Lenke til kommentar

Jeg garanterer deg at Smurstafa har rett. Det beste du kan gjøre nå er at X1 (Kjæresten din) får høre det fra deg. Tro det eller ei, men det spiller en stor rolle...

Lykke til og håper dette har vært en lekse for deg. Er ikke den største feiltagelsen en kunne ha gjort, men det sårer.

Endret av Micah^^
Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig idiot
ja ja ja... bæsja litt på leggen ja! :D Du burde ha gått så langt du klarte med Z1 mens du ennå hadde kjangsen ;) Men nå er nok både den og forholdet ditt over. Da regner jeg med du har lært å ta for deg av de mulighetene du får?

nå skal ikke jeg være slem med deg men altså mitt nick er som deg nå utenom at jeg skrev hemmelig hvertfall

de 2 før bra kritik, dette er noe en 9årig kunne skrivet etter han skummleste 1 linjer av det jeg skrev

Lenke til kommentar

Hmm, kan ikke tro jeg leste gjennom hele det litt rotete skrevet innlegget ditt trådstarter. Synes du har rotet skikkelig til med denne situasjonen altså, men forstår deg så sinnsvakt godt.

Gjør som Smurstafa sier ja, det er nok det beste. Om det slår feil ut har du, om du behandler dette riktig, muligheten til å få et forhold med Z1 ;) Win altså, lose for damen din, men i dette scenarioet velger jo hun selv å ditche deg.

Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig idiot
Du virker ung. Forholdet til X1 ryker nok uansett, så bare ha så mye moro du klarer. :D

Jeg er ikke så ung *ung nok* men altså xD jeg er ikke sånn som dette til vanlig er første gang jeg har vært utro og føles helt jævlig -.- vil heller ikke miste X1 =S men jeg har lest en god del av hva dere har sagt og skal værtfall prate med Z1 godt om dette

Lenke til kommentar

Å være utro er ingen spøk nei. Om du har noen lunde samvittighet kommer du nok til og tenkte mye på det og det kommer til og gnage. Men om du kan tror jeg du burde prøve og unngå at det kommer ut for any cost. Rykte på deg at du er utro er ikke kjekt.

Kanskje det var litt OT, men håper det hjelper til å ta det rette valget!

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei..

Prat med X1 om det!

Hun kommer til å finne ut av det en eller annen gang. Det er garantert. Det beste du kan gjøre er å la henne få høre dette fra deg.

Sjangsene er store for at hun veit det allerede, og egentlig bare venter på at du skal fortelle det, for å vite om du er en ærlig person eller ikke..

Så å prate med X1 om det, er det eneste rette, og det eneste smarte å gjøre i situasjonen du er i..

Lenke til kommentar
Gjest Hemmelig idiot
Absolutt, prate om det kan gjøre alt akkuratt da og spesielt i det lange løp mye værre. Om du jobber hardt nok for det så kommer hun nok ikke til og finne det ut. Det var jo ikke mye som skjedde.

jeg skal prate med Z1 først fordi vi har allrede sagt vi skal dette, vis vi lover og holdet det får oss selv og prøve og gå tilbake til det normale blir det sånn, vil være litt dritt i begynnelsen mellom meg og hu men jeg vet ikke, :S

mye og tenkte på og bare kom med mere konstruktive ting og si / dele erfaringer jeg sjekker imorgen trenger søvn nå

Lenke til kommentar

Det er jo selfølgelig kjipt og være utro. Men om du og Z1 klarer og bli enig om det er jo det bra. Missforståelser og kjipe ting skjer, er jo mye bedre at du angrer og bare heller bestemmer deg for at det ikke skal skje igjen.

Jeg tror nok at forholdet mellom deg og Z1 skal gå helt greit, det kan bli dritt om du tenker for mye på det, men bare chill så går det nok greit.

God natt :)

Lenke til kommentar

Vet at jeg hvertfall hadde blitt utrolig såret om det var min kjæreste som lå i flere timer og koste med en annen jente, sov over og endte med å kysse med henne. Hvertfall om det var med en jente jeg kjente, og han prøvde å holde det hemmelig for meg!

Greit nok om du var trøtt og ør i huet, men du var jo ikke akkurat bevisstløs i situasjonen heller. Fra hun begynte å ligge på deg så kunne du ha styrt situasjonen i en annen retning.

Du bør finne ut av hva du vil. Vil du være sammen med X1, eller dumpe henne og satse på noe nytt med Z1? Eller evt. ingen av dem.

Lenke til kommentar
jeg skal prate med Z1 først fordi vi har allrede sagt vi skal dette, vis vi lover og holdet det får oss selv og prøve og gå tilbake til det normale blir det sånn, vil være litt dritt i begynnelsen mellom meg og hu men jeg vet ikke, :S

mye og tenkte på og bare kom med mere konstruktive ting og si / dele erfaringer jeg sjekker imorgen trenger søvn nå

Du tror virkelig ikke at det skal komme ut da? Når begge de to er venner og en dag kommer nok du og x1 ut og sier til alle at dere er kjærester og har vært det en god stund allerede. Da vil selvfølgelig z1 bli såret om det og si det til x1.

Det beste for deg er nok å si det til x1 med en gang, i stedenfor å finne det ut senere av z1.

Lenke til kommentar
ja ja ja... bæsja litt på leggen ja! :D Du burde ha gått så langt du klarte med Z1 mens du ennå hadde kjangsen ;) Men nå er nok både den og forholdet ditt over. Da regner jeg med du har lært å ta for deg av de mulighetene du får?

nå skal ikke jeg være slem med deg men altså mitt nick er som deg nå utenom at jeg skrev hemmelig hvertfall

de 2 før bra kritik, dette er noe en 9årig kunne skrivet etter han skummleste 1 linjer av det jeg skrev

For å være slem må du i alle fall være tydelig i hva du sier.

Forøvrig skriver ikke 9-åringer slik. 9-åringer er fremdeles så naive at de tror på julenissen og gode feer. Du har tabba deg nok ut til at det du _burde_ angre på, er at du ikke forsynte deg av alt du klarte mens du hadde muligheten. Forholdet og vennskapet til disse damene er på vei mot avgrunnen. Da er det bare en regel som gjelder, ha så mye morro som mulig før alt knuses mot bakken i 423,67 km/t.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...