diskus123 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 hei, jeg skall kjøpe projektor, jeg har et mørskt lite rom så jeg må ha projektoren 3 meter ifra lerretet og skall brukes til film, og tilkobling til pc, og da regner jeg med at jeg må ha en projektor med god zoom projektoren kan ikke koste mer en rundt 4-5000 sel om man ikke får så mye får det da;) men kan dere si meg, hvem som er den beste projektoren etter mitt behov i den prisklassen? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 driver selv og ser etter det samme. har kommet frem til DENNE HER ta og google på den og den gjør det meget fint i test. 2 minus jeg kan se er at ny pære er dyr, over 2K og at pixmania har beste pris, det ligger i frankrike, så er man uheldig så tar nok returer og reprasjoner lengere tid enn her til lands Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 jeg hadde valgt å kjøpt den på datakjeden, Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, nå har unsett den hos pixmania steget over 1000,- i pris. har du kjøpt? hvilken? Lenke til kommentar
diskus123 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 nei, jeg tror jeg venter til jeg kan kjlpe en litt dyrere projektor, jeg gidder ikke åp bytte ut projektoren om 1 år fordi jeg vil ha bedre, jeg har hørt at mange som har kjøpt en projektor til 4-5000 har angret etter en stund. Lenke til kommentar
murdoc Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 kjøpte denne rundt jul med lerret inkludert frakt + noe fornøyd garanti til 300, og betalte 5800 for alt :O den har steget en del nå kan man si ;S men prosjektoren er jeg veldig fornøyd med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå