Gå til innhold

32LG300 bra tv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt, siden det var et impulskjøp uten like, å høre at xLG3000-serien er en av de bedre valgene innen billigserien :)

 

Eg holder tilfeldigvis på å ominnrede stua og eg har lenge gått og irritert meg over den store kassetv'n. Så når eg (u)heldigvis tilfeldigvis havnet i en samtale med en tv-selger angående styring av tv-apparater(via rs232) så fant eg denne og slo til.

 

Så mitt kriterie var en ny tv som tok mindre plass en min gamle crt, og som kunne styres via rs232. Så da er det avklart hvordan eg stiller meg til bildekvalitet ;)

Lenke til kommentar

Dem fighter ganske nærme, men 656 har vel vunnet en del flere tester enn lg6000....656 er dog noe dyrere.

 

Kjøper du 656 i norge nå så er dem paralellimportert. DVS at butikken har kjøpt den fra europa, og du vil da miste hjemmeservice hvis det er noe galt med den, og 0-døde-pixler garanti.

Kjøper du den nordiske versionen 676 mister du ikke disse retigheter.

Lenke til kommentar

jeg får samsung le32a656 til innpris der jeg jobber men blir antaklig fortsatt dyrere en 32lga656.

 

32lg6000 virker mer fristende da den ikke er full hd. hdklar gir bedre bilde på dårligere tvsignal via scart og slikt. fullhd krever mye

 

32lg6000 støtter også 1080p da så kan hende jeg kjøper den på elkjøp til innpris der siden en jeg kjenner jobber der:=)

 

Venter på prisen han kan gi meg 2,jan:)

 

 

men hvor gammel er denne tven? sett tråd i mai om lgen

Lenke til kommentar
Dem fighter ganske nærme, men 656 har vel vunnet en del flere tester enn lg6000....656 er dog noe dyrere.

 

Kjøper du 656 i norge nå så er dem paralellimportert. DVS at butikken har kjøpt den fra europa, og du vil da miste hjemmeservice hvis det er noe galt med den, og 0-døde-pixler garanti.

Kjøper du den nordiske versionen 676 mister du ikke disse retigheter.

Tullprat! Dette er bare hvis du handler på f.eks. pølsebua, også kjent som Elprice. Både Elkjøp og Expert fører så og si utelukkende nordiske modeller av Samsung. Se etter XEE/XXE (Varierer litt da ikke alle skriver dette riktig) på slutten av varekoden på produktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...