Degeim Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Hei Jeg har nettopp fått meg ny mobil (etter mange år med min trofaste Siemens C45), og er overveldet over mulighetene. Det mest interessante er muligheten til å lese og skrive e-post (gmail) fra mobilen. På gmail sine sider står det at IMAP for gmail er gratis, men jeg lurer litt. Det må jo kobles opp mot internett, og det koster vel fremdeles penger? Jeg bruker kontaktkort, og har sjekket før og etter at jeg synkroniserte e-post-kontoen min på mobilen (det tok 4-5 minutter, og burde dermed ha kostet en del), men saldoen var lik. Er IMAP virkelig gratis, eller blir det trukket penger på mystisk vis? Som tittelen sier er det en Nokia 5310 og Telenor frifamilie om det skulle ha noe å si. Mvh, Degeim EDIT: Jepp, det kostet penger. Det var bare saldotelefonen som var treg. Hvordan er det mobilen kobler seg opp når den sjekker mailen? (det jeg egentlig lurer på er hvor mye det koster, men hvis jeg får vite hvordan den kobler seg opp, så klarer jeg sikker å finne ut av prisene selv). Endret 25. desember 2008 av Degeim Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Når du brukar mobilt internett (wap, www eller e-post (pop/imap/smtp)) betalar du per mengde data du lastar opp/ned. Telenor tek kr. 12,50 per MB. Sjølv brukar eg POP til å laste ned e-posten. Telefonen slettar ikkje e-posten frå serveren, sjølv om eg brukar POP i staden for IMAP. Når eg set opp telefonen min kan eg velje å berre laste ned overskriftene, kvar gong eg sjekkar mail. Då går det berre eit par kB (trur eg) kvar gong eg sjekkar mail. Dersom eg har fått ein e-post som ser interessant ut kan eg sjekke størrelsen. Dersom det er berre tekst vil ein e-post vanlegvis vere på nokre få kB, og såleis koste berre nokre få øre å laste ned. Då er det berre å trykkje på overskrifta, så koplar mobilen opp på nytt og hentar den aktuelle meldinga. Dersom e-posten har store vedlegg vil eg sjå at den er stor, og kan vente med å laste den ned til eg har tilgang til ein PC med vanleg internettilkopling. Å sjekke e-post på ein mobil treng såleis ikkje koste mykje pengar. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Mange takk for utfyllande svar! Då høyres det meget interessant ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå