Gå til innhold

Pris på E71 i lokale telebutikker

somp

Anbefalte innlegg

Aften og god jul.

Etter å ha ødelagt telefonen min på selveste julaften er det på tide med en ny telefon.

Har siktet meg inn på en Nokia E71 (eventuelt E66). Ettersom den eneste erstatningstelefonen jeg har klart å få tak i er en halvfungerende SE T610 er jeg interessert i å få tak i ny telefon så fort som mulig. Regner med at å bestille fra en nettbutikk nå betyr at jeg ikke får noen telefon før over nyttår.

Er det derfor noen som vet ca pris for E71 i butikker som Telekiosken, Telebutikken og andre mobilkjeder? Og er dette telefoner de pleier å ha på lager? Minste pris for E71 på nettet er 3655, så 4000 kroner er smertegrensa.

Har sjekket Elkjøp og Expert men ingen av de har på lager.

Tips om nettbutikker som trolig kan levere en bestilling i løpet av romjulen mottas også med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det derfor noen som vet ca pris for E71 i butikker som Telekiosken, Telebutikken og andre mobilkjeder? Og er dette telefoner de pleier å ha på lager? Minste pris for E71 på nettet er 3655, så 4000 kroner er smertegrensa.

Har sjekket Elkjøp og Expert men ingen av de har på lager.

Tips om nettbutikker som trolig kan levere en bestilling i løpet av romjulen mottas også med takk.

Expert tar iallefall 4100,- for den, så regner med at det ikke ligger så langt unna hos Telekiosken osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...