BarteBaluba Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Noen her som har tips til hvordan jeg kan få MPlayer på en relativt enkel og grei måte til å utelukket bruke codecs fra den eksterne ffmpeg som er installert? Lenke til kommentar
olear Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Anbefales ikke, FFmpeg er hostet og utviklet hos MPlayer, snapshot som følger med er testet. Du kan "hacke" til en løsning før du bygge MPlayer f.eks. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Vel grunnen til at jeg skal bruke ekstern ffmpeg er pga jeg skal bruke en ffmpeg branch som har multithreading, som er bare til testing. Lenke til kommentar
olear Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du kan prøve å erstatte kildekoden til FFmpeg i MPlayer, burde holde med en symlink. Hva med MPlayer-trunk? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Branchen av ffmpeg er en helt ekstern branch fra selv ffmpeg, hva trenger jeg å symlinke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå