Earendil Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Kun eg som la merke til at kuppleiaren i Guinea nyttar ein tysk fallskjermjegerberet? http://www.dagbladet.no/2008/12/24/nyheter...enriks/4151709/ Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg plages med å se det tyske flagget på bildet i dagbladet, men ellers så var det en slående likhet. Jeg synst egentlig det var rart at han brukte et tysk symbol og ikke et fransk siden Guinea har vært en frank koloni. Mulig det var den tøffeste bereten han fant?, det er iallefall det jeg tenker når jeg ser disse afrikanske soldatene og opprørslederene. Virker ikke så de har mye struktur i styrkene. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Dei har tydeligvis eit anna symbol nederst, men reknar med at dei nyttar det første og beste. Edit: Legg forresten merke til at fyren til høgre har sørgebandet nede. Vakkert, vakkert! Endret 26. desember 2008 av Earendil Lenke til kommentar
Carloz89 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Stilig men noen av dere som ser symbolets betydning? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg vet ikke hva symbolet betyr. Men hvis jeg skulle gjette ville jeg sagt at det ser ut som en falk som stuper for å ta byttet sitt. Omtrendt slik en fallskjermjeger gjør. Så jeg tror det er der anologien ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå