Gå til innhold

Rock band eller guitar hero world tour


shit89

Anbefalte innlegg

Hei

 

Fikk en del penger i dag så jeg tenkte jeg skulle bruke de på noe fornuftig, nemlig ps3 spill.

Jeg lurer derfor på om noen har noen tips om jeg bør kjøpe rockband eller guitar hero world tour. Fungerer instrumentene til begge spillene? Går det an å kjøpe begge spillene men bare ett sett instrumenter? Hvilket av disse to er å anbefale mest?

 

På forhånd, takk for alle inspill:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer derfor på om noen har noen tips om jeg bør kjøpe rockband eller guitar hero world tour.

Jeg eier GHWT, men må si jeg likte Rock Band mye bedre når jeg brukte endeløse timer på det i sommer. Skal også kjøpe meg 2'ern når det kommer til EU for PS3.

 

Fungerer instrumentene til begge spillene?

Skal gjøre det. Men har lest noe om at GHWT-trommene ikke fungerer på RB2. Dunno.

 

Går det an å kjøpe begge spillene men bare ett sett instrumenter?

Du kan kjøpe bandpakke til et av spillene, og kjøpe det andre separert. Eller som jeg gjorde, kjøpe GHWT+gitar også kjøpe instrument-pakka til RB. Så har du fullt band. Vokal, gitar, bass og trommer.

 

Hvilket av disse to er å anbefale mest?

Rock Band. Det spillet fikk jeg mest glede ut av iaffal!

Lenke til kommentar
SÅ jeg kan kjøpe instrumentene og deretter kjøpe spillene, og begge vil fungere på instrumentene? Man trenger altså ikke to sett med instrumenter? takker for svar!

 

Rock Band instrumenter til Rock Band og GH-instrumenter til GH så vidt jeg vet. Ville ikke satsa på noe annet, ihvertfall ikke med trommene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...