traxx1 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei og GOD JUL jeg har fått Logitech g15 tastaturet i julegave Jeg sett at det går å få forskjellige mods til tastaturet og så har jeg funnet en men finner ikke ut hvor jeg skal lagge zip`en for å få det til å virke.. Kan noen hjelpe meg? Si det på norsk helst (Er helt elendig i engelsk ) Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Kan du utdype det her litt mer? Hvilke mods/zips er det du snakker om? Hva vil du oppnå? Regner med at du .zip filer fungerer som en mappe for flere filer, slik at den må pakkes ut for at du skal få brukt filene inne i .zip filen. Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Jeg har fått det til nå, men en annen ting jeg har problemer med er å få tastaret til å blike i takt med musikken i winamp. Jeg har lastet ned Ray`s G15 Winamp plugin og så la jeg den i plugins mappa til winamp men det blir ikke noe blinking. Jeg har skjekket at alt i setup står på "on" på skjermen, Så jeg lurte på om det er noen innstillinger i Winamp jeg må forandre eller om at denne ikke fungerer til v2 som jeg har. noen som har fått det til? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Har testet dette, det blir ganske fort... kjedelig. Anbefaler deg heller å droppe blinkegreiene, og det er en ganske høy sjanse for at du ødelegger lyset (da det ikke er lager for å tåle akkurat dette) og da ender du opp med et mørkt tastatur. Lenke til kommentar
traxx1 Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2008 Takk, det hadde jeg faktisk ikke tenkt på Men Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå