Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg sitter her i Jula og tenker to tanker. Jeg har jo nettopp fått masse fine ting og en del fine gavekort til kjøpesentere og butikker. Problemet er det at butikkene ikke åpner igjen før på lørdag, noe som er uendelig lenge til, og at Microsoft Poeng koster alt for mye i butikken. 300 kr for 2000 poeng? Hah, det koster halvparten på Live. Ikke har jeg VISA heller, ikke nå iallefall, ikke etter at banken trakk det inn på grunn av overtrekt konto. Upps. Og det å få VISA tar jo noen uker det og ettersom banken absolutt må sende kortet i posten til tross for at jeg bor 50 meter unna. Spørsmålet mitt er jo da egentlig linket til dette med VISA. Er det mulig å registrere et VISA kort her på Xboxen min i kveld, for så å bytte når mitt nye kort kommer i posten om etthundreoguendelig uker? Eventuelt om noen vet om en side som lar meg bruke paypal for å kjøpe poeng. Noe lignende jasper1675.com, bare med poeng i tillegg. Der ser dere, Lakus lurer også på ting Lenke til kommentar
Citus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Vet du hva jeg lurte på det samme jeg sendte mail til Microsoft nå! Veninna mi betalte får Castle crushers men jeg måtte registrere kortet hennes men nå vil jeg ta det vekk å putte inn mitt..men jeg vet ikke om det går :'( Men ehm sorry Lakus at jeg spørte et spørsmål her som helt uten videre! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Bare bra å se at det er flere enn meg som lurer på dette. Om du får noe vettugt svar fra MS kan jeg jo kanskje få lastet ned Braid lenge før butikkene åpner - uten noe trøbbel med VISA. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg skal prøve å finne et svar fortest mulig, de sa at det tar 24 timer før jeg for svar så blir en gang i morgen eller no...eller da i dag *serpåklokka* Men jeg sitter og loker rundt i forums over alt og prøver å finne svar Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) http://www.xboxliveuk76.com/index.php?cat_id=17 der kan du kjøpe poeng med paypal værtfall... Edit: Kan tydligvis ikke å legge inn linker jeg...jaja Endret 25. desember 2008 av HolyKrist Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Den linken din var temmelig ødelagt, men man kan jo klart se hva siden heter, så det er jo (nesten) greit.Men har hørt at det kun er US og UK poeng å få kjøpt der og ikke poeng som kan brukes i Norge. Kan godt hende jeg tar skrekkelig feil. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) jeg tror du tar feil jeg kjøpte det lett men nå har jeg jo problemet med å ta vekk Visaen som ikke var min ehm best å bruke xbox.com siden Norway siden der kan man bruke paypal tror jeg men er ikke 100% sikker Endret 25. desember 2008 av Citus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 best å bruke xbox.com siden Norway siden der kan man bruke paypal tror jeg men er ikke 100% sikker Hvem, hva, hvor? Kjipt å høre at det er vanskelig å få bort VISA igjen, du får ringe Microsoft. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Må ringe Microsoft for å fjerne kort ja.. Gjorde det for noen dager siden..Kjempe lett.. Litt tungvindt opplegg men det går jo greit å snakke med folk på telefonen i 5min for å få det fikset... Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Det er ikke mulighet å få det fjerna via mail? det er jo sååå slitsomt (Spørsmål til helt uten videre! Em går det ann å kjøpe redeem code for 12 månder over nette? at jeg bare betaler med kort så for jeg koden? Jeg mener at jeg vil ikke kjøpe noe på MC sin side jeg vil ikke bestille noe jeg vil helts bare ha den koden til redeem code payment ) Endret 25. desember 2008 av Citus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 jasper1675.com http://www.xboxliveuk76.com/index.php?cat_id=17 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Nå er jeg ikke Lakus, men jeg svarer likevel. Ja, det er safe. Får koden etter alt fra 15 min til noen timer . Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har du prøvd det før? vet det høres dumt ut men siden ser ikke ut..som den er ekte greia Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ja, jeg har prøvd det før (Vi snakker om www.jasper1675.com sant?). Det fungerte perfekt. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Yea vi prater om det en ting til sorry at jeg spørr så mye men hvordan betalte du? var du skeptisk på det først? og en ting til! eeem..vet du kordan han fikk alle de kodene og kortene? er det tyvgodts? Endret 25. desember 2008 av Citus Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vet ikke hvor han får de fra, så kan godt være tyvgods, jeg vet ikke. Betalte med PayPal, og jeg var ikke skeptisk. Mange på forumet her har handlet der før, så jeg gikk god for den. Lykke til! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 http://www.xboxliveuk76.com/index.php?cat_id=17 Jasper siden stoler jeg 100% på da den har blitt brukt ava flere forummedlemmer. Det er siden som jeg nå siterer jeg nå lurer på. Det hadde vært genialt om den blir ansett som trygg for da kunne jeg fyllt opp med Microsoft Poeng på lørdag Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 http://www.xboxliveuk76.com/index.php?cat_id=17 Jasper siden stoler jeg 100% på da den har blitt brukt ava flere forummedlemmer. Det er siden som jeg nå siterer jeg nå lurer på. Det hadde vært genialt om den blir ansett som trygg for da kunne jeg fyllt opp med Microsoft Poeng på lørdag Jeg har handla der... men:(innlegg av meg fra annen tråd) Vil bare fortelle dere noe litt "rart" som skjedde når jeg bestilte live kode fra xboxliveuk76.com. Jeg bestilte, og betalte via paypal... Etter en liten stund fikk jeg en mail der det sto: Hello, your paypal address is unconfirmed, due to many fraudalent activity with paypal transactions we need scan from document who can confirm your address and personal information.We can accept scan from id identity,dirver license or even from expired credit card,if u can't send one of these documents we will send your money back. Waiting for your reply. Thanks. Til det svarte jeg: That sounds weird. You have my money, why don't you just send me what I have paid for? I won't scan anything for you, so if you can't send me the item, just give me my money back. Og en time senere kom Xbox live koden min... Så skjønner ikke hvorfor jeg fikk den .ailen om svindelgreiene.. Var dette et forsøk på svindel?? EDIT: Koden jeg fikk tilsendt funka værtfall... Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hmm stoler ikke helt på noe av de greiene! men xboxliveuk76.com ser mere profft ut..så jeg tror det var bare feil melding men Jasper der imot..jeg har maila med han ganske mye i dag, forteller om at noen har hørt om svindel hos han ect og han sier at det er konkurentene..også spurte jeg han om hvor han har alle kodene fra og han sier at han har kjøpt dem i USA..så jeg er helt forvirra om jeg skal stole på han :3 ganske grei fyr men >.< vet ikke om det er stole på han sa go jul da om det har no å si xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå