Paisley Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Får vel ramse opp mine gaver å da: LittleBigPlanet. Prince Of Persia. Midnight Club: Los Angeles. Call of duty: World At War. Rainbow Six: Las Vegas 2. Spore Litt å gjøre, med andre ord Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Fikk "The Godfather - The Coppola Restoration Box" i Blu-Ray av dama Så fikk jeg Fallout 3. + div gavekort og sånne ting man egentlig ikke trenger Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) I år var det faktisk noen spill under treet DS: End War DS: Fire Emblem PS3: Little Big Planet PS3: Fallout 3 PS3: Resistance 2 (hadde ikke særlige forventningene til dette spillet, men synes det var overraskende bra) Filmer hører kanskje ikke hjemme i spillkategorien, men men: Blu-Ray: Blade Runner Blu-Ray: Wall-E Endret 2. januar 2009 av tamarin Lenke til kommentar
pululf Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg fikk LEFT 4 DEAD!!! Wooo! Lenke til kommentar
MST Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Fikk Fallout 3.. Ønska meg også GHWT, men fikk langrensski istedenfor.. Men skal se om jeg får bytta inn skia og kanskje kjøpe GHWT siden jeg allerede har ski som passer:)... Resten av " storspilla " får jeg lånt av diverse kompiser:) Endret 3. januar 2009 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå