Gå til innhold

Den SINNSYKE Fikk-du-noe-fett-til-jul-tråden !

E-wok

Anbefalte innlegg

... Gaming-relatert selvsagt.

Selv fikk jeg Fallout 3, som jeg ble kjempefornøyd med, og COD5, som jeg også ble fornøyd med. Håpet på Rock Band 2, men siden jeg har alle GH-spilla, så går vel det greit..

Ellers fikk jeg mye annet rart, men det gidder jeg ikke ramse opp.. Søstra mi fikk Rattåpeddaler da! Det var litt fett..! Hun spiller jo egentlig jævlig mye til å være en fjorten år gammel jente når jeg tenker jeg meg om... Kun de gamle Driver-spilla egentlig.. Men det rattet skal jeg låne! DiRT med ratt og pedaler<3

Uansett, GOD JUL VIDERE! :w00t:

Endret av E-wok
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
... Gaming-relatert selvsagt.

Selv fikk jeg Fallout 3, som jeg ble kjempefornøyd med, og COD5, som jeg også ble fornøyd med. Håpet på Rock Band 2, men siden jeg har alle GH-spilla, så går vel det greit..

Ellers fikk jeg mye annet rart, men det gidder jeg ikke ramse opp.. Søstra mi fikk Rattåpeddaler da! Det var litt fett..! Hun spiller jo egentlig jævlig mye til å være en fjorten år gammel jente når jeg tenker jeg meg om... Kun de gamle Driver-spilla egentlig.. Men det rattet skal jeg låne! DiRT med ratt og pedaler<3

Uansett, GOD JUL VIDERE! :w00t:

Fikk en RÅ (kjøpte for egne penger :p) Dell XPS 1710 gamer pc.. uten strømforsyning :(

Nå fortviler jeg bbare

Lenke til kommentar

Fikk The Dark Knight på blu-ray (spilles av på PS3 <3)! :D Har jo ikke fått somla meg til å se den før, så satser på å se den i morra. Er heldigvis hos faren min nå, med stor tv og surround, så det blir bra.

Og så fikk jeg littlebigplanet :)

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...