E-wok Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) ... Gaming-relatert selvsagt. Selv fikk jeg Fallout 3, som jeg ble kjempefornøyd med, og COD5, som jeg også ble fornøyd med. Håpet på Rock Band 2, men siden jeg har alle GH-spilla, så går vel det greit.. Ellers fikk jeg mye annet rart, men det gidder jeg ikke ramse opp.. Søstra mi fikk Rattåpeddaler da! Det var litt fett..! Hun spiller jo egentlig jævlig mye til å være en fjorten år gammel jente når jeg tenker jeg meg om... Kun de gamle Driver-spilla egentlig.. Men det rattet skal jeg låne! DiRT med ratt og pedaler<3 Uansett, GOD JUL VIDERE! Endret 24. desember 2008 av E-wok Lenke til kommentar
krilox Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ... Gaming-relatert selvsagt. Selv fikk jeg Fallout 3, som jeg ble kjempefornøyd med, og COD5, som jeg også ble fornøyd med. Håpet på Rock Band 2, men siden jeg har alle GH-spilla, så går vel det greit.. Ellers fikk jeg mye annet rart, men det gidder jeg ikke ramse opp.. Søstra mi fikk Rattåpeddaler da! Det var litt fett..! Hun spiller jo egentlig jævlig mye til å være en fjorten år gammel jente når jeg tenker jeg meg om... Kun de gamle Driver-spilla egentlig.. Men det rattet skal jeg låne! DiRT med ratt og pedaler<3 Uansett, GOD JUL VIDERE! Fikk en RÅ (kjøpte for egne penger ) Dell XPS 1710 gamer pc.. uten strømforsyning Nå fortviler jeg bbare Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg fikk Bioshock til PS3. Brøyt den bytte lappen, så nå MÅ jeg spille det. Håper det er bra. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg fikk play & charge kit og HDMI-kabel til Xbox 360. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg fikk Guitar hero world on tour hele bandet og Gears Of War 2 Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Prince of Persia. Virker som et veldig ålreit spill, så jeg er fornøyd med det. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Tomb Raider Underworld Limited Edition fikk bare det av spill Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 fixx Razer Lycosia gaming keyboard Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk PLAYSTATION 3 Jippi! Skal innstalere i morgen, can't wait! Fikk med Guitar Hero og Motorstorm, skal kjøp et FPS soon. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Rock Band 2 Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk xbox 360 og GOW2. Så jeg er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Left 4 Dead FIFA xD fikk ny seng, tv, hardisk, mobil (høres kanskje bortskjemt ut men det var senga som var julegaven resten kjøpte jeg selv ) Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Fikk The Dark Knight på blu-ray (spilles av på PS3 <3)! Har jo ikke fått somla meg til å se den før, så satser på å se den i morra. Er heldigvis hos faren min nå, med stor tv og surround, så det blir bra. Og så fikk jeg littlebigplanet Endret 25. desember 2008 av LaStrada Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk ikke noen spill direkte men fikk to gavekort på henholdvis 1000 og 700 hos EB games så nå blir det bare å finne noe bra spill å bruke dette på. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk en wii med ekstra remote, mario cart og ekstra wheel. Vurderer å bytte inn for å kjøpe kamera. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk Farcry 2 som jeg ønsket meg + The dark knight på blu-ray:D OG en remote blu-ray fjernkontroll til ps3:) Er kjempe fornøyd:) Brodern fikk Fable 2 så blir nok litt spilling av det også i romjula! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke store greiene på gaming-siden i år, fikk vel James Bond: Quantum of Solace av onkelen min, og det var det.. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk en Samsung 24" LCD-skjerm. Digg med noe større en 19" Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk en RÅ (kjøpte for egne penger ) Dell XPS 1710 gamer pc.. uten strømforsyning Nå fortviler jeg bbare Hvorfor ikke en enda råere XPS M1730 med strømforsyning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå