Valdemar Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Heisann, har moret meg med et lite prosjekt. Tenkte jeg kunne putte en liten pc inni en skjerm 8) Hva syntes dere? Fikk en 17" skjerm og et gammelt socket 7 hk... Fant et gammelt 8mb skjermkort og et 150 MHz cpu, så da var det bare psu som jeg trengte. Heldigvis hadde en i klassen min et 300w power... (har ikke betalt noe for dette) for å se bildene trykk http://home.torstrand.net/~inge/ Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Stilig, Stilig ! Men hadde vært enda fetere om du fikk den samme skjermen til å funke Men det er vel nesten ikke mulig Hadde vært barsk å dra på lan med kun en skjerm under armen. Lenke til kommentar
alos Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 kjøp en flatskjerm og putt den fremst i linux skjermen din, det hadde hvert fett!! Lenke til kommentar
Taad Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 hehe... nice valdemar! :wink: Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Putt en LCD skjerm inni den å lag en mac'hybrid! Holder på med det samme selv, men den ser ut til å bli uten CDROM. Musa di ser litt modda ut åsså, eller er det bare meg ? Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 9. april 2003 Forfatter Del Skrevet 9. april 2003 Modd/mekk ja iallefall et forsøk :oops: Blei litt mye lim på`n Tast er jo oxo modda dah.... Koselig at noen syntes det var phett :smile: Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Har vurdert det samma sjæl. eller evt. putte en PC inni en TV (så TVen er koplet til PCen..) Kunne blitt kult å hatt i stua som en DVD/DivX player eller no sånt (: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Putt en LCD skjerm inni den å lag en mac'hybrid! Holder på med det samme selv, men den ser ut til å bli uten CDROM. Musa di ser litt modda ut åsså, eller er det bare meg ? Jaa.. Men mangler den LCD'en da... Kjøpe?? Lenke til kommentar
formann Skrevet 19. april 2003 Del Skrevet 19. april 2003 Tror den linken der har fått noen akutte problemer.. den er død. Det høres kult ut.. få se Lenke til kommentar
Valdemar Skrevet 29. april 2003 Forfatter Del Skrevet 29. april 2003 Den FUNKER nå Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 fader, trodde jeg var først ute med det der. jaja, jeg har fiksa no mac lignende saker, bilder kommer seff etterhvert Men kan si jeg har lakt litt vekt på desing Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 fader, trodde jeg var først ute med det der. jaja, jeg har fiksa no mac lignende saker, bilder kommer seff etterhvert Men kan si jeg har lakt litt vekt på desing Bare vent til jeg modder på en 42" plazma tv på Serveren min.. (Jeep benzin kanne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå