TheGatherer Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 God jul til alle på forumet. Jeg leter en bærbar datamaskin til cirka åtte tusen kroner. Datamaskinen MÅ kunne kjøre World of Warcraft og Counterstrike Source på maks grafikk. Vil gjerne også at den klarer Age of Conan og Grand Theft Auto IV på lavest grafikk. Datamaskinen skal hovedsaklig brukes til skole og programmering. VELDIG fint om datamaskinen har bra avkjøling, og at den ikke er veldig avhengig av strømtilførsel hele tiden. Jeg er fan av Dell. Har hørt mye bra om dem, men samtidig mye dårlig. Har dere noen erfaring med dem? Har sett litt på XPS. Er de å anbefale? Takker for svar! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 jeg kan anbefale acer 5930g... bruker den til litt spill som fallout3 og slikt og programmering i java.... ca 7,5k for den og den tar greit 4 timer på batteriet Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Stiller meg bak den anbefalingen, 5930G er mye maskin for pengene! Lenke til kommentar
TheGatherer Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 OK. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå