znace Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) V1 V2 Endret 24. desember 2008 av znace Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke nok med at jeg ser du er fra Sandefjord, men med den silhuetten tror jeg jaggu vi nesten er naboer og. Lenke til kommentar
znace Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 bilde er tatt i Moss komune. og det er der jeg bor og. hehe sånt lys i sandefjor og? var ganske langt borte:p Lenke til kommentar
znace Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) bilde er tatt i Moss komune. og det er der jeg bor og. hehe sånt lys i sandefjor og? var ganske langt borte:p Endret 25. desember 2008 av znace Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hva pokker har skjedd her? To identiske innlegg postet med mange timers mellomrom. Teknisk feil i rom/tid kontinuiteten? Lenke til kommentar
znace Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Hva pokker har skjedd her? To identiske innlegg postet med mange timers mellomrom. Teknisk feil i rom/tid kontinuiteten? hehe nei. redigerte for å få "oppmerlsomhet. hehehe Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvorfor det? Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Bumping er vel strengt tatt ikke lov, men ok.. Kritikk skal du få: Jeg synes versjon 2 er best, om enn litt for kornete. Ikke har den et interessepunkt heller, i hvert fall ikke for meg som ikke kjenner meg igjen i området. Eksponeringen ser nesten grei ut, men himmelen er litt for lite dramatisk i mine øyne. Ikke gi opp, dette kommer seg etter hvert. Du har et greit utgangspunkt å bygge videre på her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå