Joffii Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei, vi fikk i desember en bonus, med en liten vri... Alle fikk antall timer*2 i bonus, untatt et par av oss som flyttet i høst pga studier/militære. Vi fikk 1000 kr Kan han gjøre dette? Vi jobber jo alltid når vi er hjemme i feriene. Jeg har selv jobbet vær måned mellom 3-5 dager. Det er snakk om 277kr jeg skulle hatt ifølge bonusen som de andre fikk. Egentlig er det bare en prinsippsak, sjefen vår er litt tullete og grisk etter min mening, vi fikk heller ikke invitasjon til julebordet en gang. Burde jeg nevne noe? eller har sjefen full rett til å dele bonus som han vil? Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er vel ikke uvanlig at det kun er de som er fast ansatt som får bonus og julebord. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Nuvel, rimelig vanlig at alle får invitasjon til julebord, i alle fall her jeg kommer fra. Mange butikker har jo veldig, veldig mange "ekstrahjelper" uten fast arbeidstid, men som i praksis jobber veldig mye. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Tror ikke du har stort du skulle ha sagt. Bonuser er noe arbeidsgivere gir etter eget forgodtbefinnende. Vanvittig lite penger å lage dårlig stemning for. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 På min jobb er det kun faste ansatte som har jobbet ett år eller mer som får bonus. Deltidsansatte får ingenting. Dette er vel ganske normalt vil jeg tro. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 I dette tilfelle er det jo en bensinstasjon, nesten alle jobber deltid. Og det er flere som har fått full bonus som har jobbet mindre enn meg i år. Enig at det ikke er noe å lage noe sak ut av, er bare litt nysgjerrig. Sjefen er av den typen som er flink med å trikse med tall skjønner dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå