Krokanrull Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg er på jakt etter en butikk/nettbutikk som har et godt tilbud på jeans. Lengde 36 og lengre. Fant jeans-online.pl, men de solgte ikke til Norge, men til Sverige, Danmark og Finland. Litt rart. Carlings og JC her jeg bor har av en eller annen grunn bestemt seg for å ikke føre 36 lenger. Håper ikke det varer så lenge. Men har et godt tilbud. Fant en gang Crocker med størrelse 34/40, 40 i lengde! Sykt langt. :-) Amazon har også et godt tilbud på jeans. Så noen som sitter på noen gode butikker? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 http://www.jeanslab.no - De har mye bra! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Den var bom faktisk, ingen bukser i 36 i lengde en gang. Hmm. Kanskje de får inn på nyåret. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Self Edge har en del bra, slik som f.eks denne med 39" i lengde etter vask. Dessverre blir det ikke akkurat noe godt tilbud, spesielt med dagens kronekurs Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Omg, 2235 kroner for ei bukse! Sykt da. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dobbelt så lange føtter => dobbelt så mye stoff => dobbelt så høy pris Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Haha, den var ny. Har aldri sett noen bukser til så høy pris før. At noen vil betale så mye er jo helt sykt. Heldigvis klarer jeg meg med 36 i lengde. Endret 25. desember 2008 av Krokanrull Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Sett bukser til langt over den prisen der, at noen vil betale så mye handler om prioriteringer. Noen kjøper dyre tv-er, andre kjøper klær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå