kjeLL// Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 om du ikke sliter med "clicks" og "pops" med dorlig kablel så har det ikke "noe" å si.. hva med å bare bruke eq i winamp eller windows mediaplayer. det er også eq i ffdshow og vlc. om bass er så veldig viktig for deg anbefaler jeg deg å bruke pengene på en subwoofer Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2009 Det er ikke så veldig viktig nei. Men jeg trodde det var mere bass i disse høytalerne . Jeg skal vell kjøpe meg en sub snart og så. Og dette angående sub. Når jeg bruker denne Coax utgangen kan jeg ikke velge eller stille på hvor mange høytalere jeg bruker og sånt i Windows. Og når jeg koblet til en ekstra høytaler i forsterkeren, blir det ikke noe lyd i den. Er det ikke mulig med flere enn 2 høytalere vist jeg bruker Coax utgangen? Og en annen ting, er det mulig å koble en høytaler i Subwoofer untgangen? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 hvis du utforsker noen av funksjonene til forsterkern din finner du ut av det. ellers kan de fleste brukbare programmer sende 5.1 ac3 (dolby digital) til spdif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå