maXini Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei. Fikk akkurat en D-Link Wireless Router av en kompis, som fungerer. Så nå vil jeg sikre den da, med et passord. Hvordan gjør jeg dette her? Har ikke bruksanvisning skjønner xD Takker for svar! Lenke til kommentar
maXini Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Nå har jeg logget inn på routeren's hjemmeside (Dere skjønner nok hva jeg mener. hvor man bytter navn/pass osv.) Så trykker jeg på Wireless og da kom dette opp: Wireless Settings Wireless : Enable Disable SSID : Channel : Authentication : Open System Shared Key WPA WPA-PSK WEP : Enabled Disabled WEP Encryption : WEP Mode : Key1 : Key2 : Key3 : Key4 : Hva er det jeg skal velge? Endret 24. desember 2008 av C-BoY Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Velg WPA og legg inn passord på minst 8 tegn(kryptering). Du kan også skrive inn navn på trådløsnettet (SSID). Deretter søker du opp nettet på PC og legger inn samme kryptering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå