Dzeko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det virker som om du har hatt max uflaks. Da blir det nok å ringe Microsoft...Du får vel konsollen tilbake fiksa om 10 dager(er gratis btw) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dette tilfellet trenger han ikke ringe MS engang, når den ikke engang har blitt brukt. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Oh lord! 3 streker! Det var vell hel sirkel som var strømkabelen? 3 streker er jo ring of death ja. Men siden den er helt ny blir det DOA sak, du kommer nok til å få ny fra butikken på lørdag Unnskyld meg da, men hvor ofte hender det at en Falcon straight out of the box, får RROD? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Innlegget var ikke ment til deg Ble bare litt overasket over at han fikk RROD straight out of the box som du kaller det. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Oh lord! 3 streker! Det var vell hel sirkel som var strømkabelen? 3 streker er jo ring of death ja. Men siden den er helt ny blir det DOA sak, du kommer nok til å få ny fra butikken på lørdag Unnskyld meg da, men hvor ofte hender det at en Falcon straight out of the box, får RROD? Nå skulle jeg liksom sitte oppe i hele natt og spille Kung Fu Panda :!: (Har ingen andre spill enda! ) Men da blir det vel ikke noe da.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er vell nå jeg egentlig skal anbefale deg teste ut håndkletrikset. Men jeg hadde ikke rørt maskinen mer enn nødvendig, for så bytte den tilbake på lørdag. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live? EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra?? EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo! Plugg inn strømkabelen ordentlig, noob Haha. Greit Master. Jo 3 streker WOW! (?) Dette var bare bisarrt. Så raskt ? Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live? EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra?? EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo! Plugg inn strømkabelen ordentlig, noob Haha. Greit Master. Jo 3 streker WOW! (?) Dette var bare bisarrt. Så raskt ? ? ? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 1. Troll 2. Uflaks 3. Gud/Chuck Norris kødder med deg Hvilken, det er vanskelig å velge. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Og bør jeg kjøpe play and charge-kit, eller bare sporte meg selv med x antall aa-batterier? Det kommer an på om du vil lade mens du spiller, eller om du vil bytte batterier i x antall år. Jeg anbefaler førstnevnte. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Tenkte og stikke til elkjøp og kjøpe meg GH3 : legends of rock til bare 399 Syyyyk pris Før folk stikker og kjøper GH: 3 på elkjøp til 400 kr, så ta dere heller en tur innom GameStop/EB Games, og få GH: WT og to gitarer til 250 kroner. 1 Stikk på Gamestop 2 Finn 2 brukte spill til 100 spenn og kjøp dem. 3 Bytt inn de 2 spillene og betal 100,- for GH WT pakke med spill og gitar (kampanje). 4 Ta ut spillet og selg tilbake til butikken (350,-) 5 Gjenta punkt 2 og 3, og finn deg en ny gitarpakke. 6 Gå ut av butikken som den lykkelige eier av 2 smude gitarer, 1 stk GHWT og en femtilapp. Dette er testet, og bekreftet! Totalpris: 250. Edit: Etter det kan du kjøpe GH: 3 stand-alone-spillet Endret 26. desember 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Dette er testet, og bekreftet! Bullshit hvor? Det står gjerne not for resale der Gamestop/Eb skal scanne strekkoden, så jeg lurer på hvordan du har fått det til. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Det jeg skrev er sakset fra et annet forum.. Beklager for at jeg ikke nevnte det Men er mange som har testet det, og det fungerer visst (jeg tar selvsagt ikke noe ansvar om det ikke funker ). Men det er ikke værre enn at om det ikke skulle gå så har du GH: WT og en gitar til 250 i alle fall, da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Alle spill som er i en bundle har ikke strekkode, så du får ikke solgt det til butikken. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Da har jeg prøvd og skaffe noen billige spill Rattatouille /( søss sitt) Lego starwars 2 ( bruttern sitt) guitar hero 3 m/ gitar (bestilt) fifa 07 ( ikke prøvd, er det fett) grand theft auto iv ( bestilt) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Vel...jeg kan faktisk bekrefte det går lang histore kort, gikk innom noen butikker(lefdal,elkjøp,expert,spaceworld) ingen ville røre GH spillet men på gamestop var det ingen problem selv om det kom en eller annen teit kommentar... som "det var rart" eller "den vil ikke scannes" så kom det til slutt en "men vi fikser det" Merk det var min samboer som gjorde det, mulig litt jente sjarm gjorde susen........ Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Smart triks å sende dama til å gjøre "the dirty work" Har benyttet meg av den samme metoden selv. Ingen sier nei til ei jente virker det som. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skaffe noen spill, og spille? Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå