Essem Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Eneste grunnen til at folk spiller King Kong er achievementene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Samme med avatar.. Det er jeg faktisk skyldig selv, men så det på gamestop til 200, og kunne ikke lavær å kjøpe 1000 gamerscore.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg fikk også X360 Elite i dag, hva bør jeg ha av tilleggsutstyr? Trådløst nettverks-dings, pc-adatper-sak ... Hva mer? Trenger jeg fjernkontrollen? Og bør jeg kjøpe play and charge-kit, eller bare sporte meg selv med x antall aa-batterier? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Must have`s RPG: Fallout 3 Shooter: Gears of War 1 og 2 Action: GTA IV og Saints Row 2 Rytme/musikkspill: Rockband2 Aracde: Megaman 9 FPS: Call Of Duty 4 Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Tenkte meg dette jeg dere hva syns dere om det? - call of duty 4 - gh3 seff - GTA IV - Gears of war 2 - er gt 5 noe å anbefale Fins det noe billige crosser/atv spill Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Pure er vel et ganske greit ATV-spill som du finner demo av på Xbox Live. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg ble skikkelig skuffa over Pure, hadde lest mange anmeldelser ol. Kom hjem og fant ut at det sugde ekstremt mye Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vel, King Kong er langt fra et must-have, men jeg storkoste meg hvertfall med spillet og når man kan finne det til rundt 49,-, så er det vel verdt pengene. Tanken var nå mer at man kan kjøpe en bråte med gamle klassikere fremfor å dure på med kun det aller nyeste. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Forza 2 kan man bruke maaange timer på. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg sier bare en ting: Bioshock. Knallbra spill, med en knallbra historie! Å charge kit te kontrollen er å anbefale. Kjekt å bare plugge kontrollen i boksen istedenfor å bytte batterier. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Får hive meg på her siden jeg har fått en Xbox helt lik Xbox 360 Elite bare med mindre harddisk, Har til nå GOW2 som jeg fikk av min lillesøster, Indiana Jones (LEGO) og Kung fu Panda, de to siste fulgte med. Jeg har internet kabel ogsånt, men den er pokker meg bare 3 m, trenger søren meg en 30 meter fra ruteren og hit. Det jeg lurer på er hvilke spill burde en som liker FPS og RPG og smått kjøring kjøpe, pluss hva av ekstra utstyr bør jeg kjøpe. Pluss ta med prisen på hva dere anbefaler slik at jeg ikke kommer i butikken og finner ut at jeg ikke har nok til alt. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live? EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra?? EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo! Endret 25. desember 2008 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hvor mange streker? Håper for din skyld at det ikke er 3. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Dersom man liker GTA San Andreas MÅ man ha saints row 2. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live? EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra?? EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo! Plugg inn strømkabelen ordentlig, noob Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Kanskje fordel å finne hvor mange streker han har. Isteden for å slenge ut noob. Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live? EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra?? EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo! Plugg inn strømkabelen ordentlig, noob Haha. Greit Master. Jo 3 streker Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Han gidder jo ikke si det og det er litt noobt da EDIT: Der ja, ok ur owned Endret 25. desember 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har også fått meg ELITE i går! Jeg bare lurte; følger det med noe slags preview på live? EDIT: HEEY! Jeg prøver å slå på Xboxen min nå, men det blinker bare rødt! Det kan jo ikke være bra?? EDIT2: Sjekket google.. "Red ring of death??" Hva gjør jeg? Den var jo fan meg helt ny joo! Plugg inn strømkabelen ordentlig, noob Haha. Greit Master. Jo 3 streker EDIT: Funka ikke btw. Pleier det og fungere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Oh lord! 3 streker! Det var vell hel sirkel som var strømkabelen? 3 streker er jo ring of death ja. Men siden den er helt ny blir det DOA sak, du kommer nok til å få ny fra butikken på lørdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå