Glassflasken Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 YOOOOOO , God juuul allesammen sitter en liten gamer her som har skaffet seg en xbox 306 elite. Men vet dere hva jeg burde kjøpe til den? Tenkte og stikke til elkjøp og kjøpe meg GH3 : legends of rock til bare 399 Syyyyk pris. Men hva bør jeg nå gjøre? Tenkte også og kjøpe nettverkskabel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Du bør sette deg ned, laste ned demoer til ulike spill du kanskje kunne tenke deg! Gratulerer med boksen ihvertfall EDIT: Ja du har ikkje fått den på nett enda nei Kan også anbefale Gears of War 1 og 2 for mye herlig action. Endret 24. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Nettverkskabel følger jo med, men den er på kun 3 meter, og jeg vet ikke om det holder for deg. Ellers er jo Guitar Hero og Rock Band ganske solide valg ja, men ta en titt på Gears of War, gjerne både eneren og toeren, Call of Duty 4 og Grand Theft Auto 4 også. Alle er utrolige spill og jeg tror at de vil passe fint. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg anbefaler at du tester Crackdown demoen når du kommer på nett. Jeg mener det er den beste demoen på Live. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Get a fucking live (account). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det vil koste deg ca 500 penger for et år. Som nevnt tidligere er det nok smart å teste noen demoer før du kjøper spill. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fifa 09, uten tvil. Vist du liker fotball spill da. Og kanskje skate 2 når det kommer? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fifa 09, uten tvil. Vist du liker fotball spill da. Og kanskje skate 2 når det kommer? (Sorry drugiS) Hvis du liker fotballspill, kjøper du PES 09 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fifa 09, uten tvil. Vist du liker fotball spill da. Og kanskje skate 2 når det kommer? (Sorry drugiS) Hvis du liker fotballspill, kjøper du PES 09 Aldri! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg tør ikke si noe, jeg blir bare banna. Oh, what the hell Hadde FIFA vært bedre hadde ikke PES eksistert. PES lever på gameplayet,som i mine øyne er det viktigste i et fotballspill. Hadde PES hatt alle lisensene som FIFA har, hadde FIFA gått rett i dass. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg tør ikke si noe, jeg blir bare banna. Oh, what the hell Hadde FIFA vært bedre hadde ikke PES eksistert. PES lever på gameplayet,som i mine øyne er det viktigste i et fotballspill. Hadde PES hatt alle lisensene som FIFA har, hadde FIFA gått rett i dass. Unnskyld meg, men fotballspillerne ser ut som noen homser der de løper.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det må være det beste argumentet mot PES jeg noensinne har hørt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (Sorry drugiS) Hvis du liker fotballspill, kjøper du PES 09 Siden det er jul skal du få lov. Selv liker jeg begge seriene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Liker ikke fotball jeg.. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk, drugiS:D Og Schindler eller whats ur face. Kanskje du synes de løper som homser, siden du kun har spilt med det norske landslaget:) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Tusen takk, drugiS:D Og Schindler eller whats ur face. Kanskje du synes de løper som homser, siden du kun har spilt med det norske landslaget:) Haha, la oss ikke krangle. Jeg liker ikke pes, og du liker ikke Fifa. Til Trådstarter: GTA IV ? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Haha, ok greit, er enig Back to topic. Trådstarter: Hvis du liker RPG, er Oblivion og Mass Effect to spill som er verdt å ta en titt på. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Haha, la oss ikke krangle. Jeg liker ikke pes, og du liker ikke Fifa. Til Trådstarter: GTA IV ? Jøss! I julestemning ennå? Må ha spill til 360? Mass Effect GeOW1/2 Dead Space + et gammelt og billig ett: Kameo:-) ......oooooooooooog TestDrive: Unlimited .............og PGR4 .......................og King Kong! ............................også Fight Night 3! ....som alle er billigbillig og full av underholdning! Uansett;et super kjøp eller gave:-) Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er King Kong must have? Har faktisk ikke spilt det. Er det veldig filmaktig? Mulig jeg hadde likt det da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 King Kong er ikke Must-have nei, tro meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå