Fantaelskern Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei! Jeg har hat et problem en stund nå, det er at jeg mister selveste dvdrommen, den viser seg ikke blandt de harddisken jeg har delt opp...dere kan se på vedleggen jeg har lasta opp, veit ikke hvordan jeg skal få til det?!?! uten cd-rom får jeg ikke spilte bf2 og lignene.... Mvh Fantaelskern Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Først og fremst hjelper det å poste i rett katogori. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=62 eller https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=238 er rette katogorier å poste i. Men så til problemet ditt. Har du sjekket at alt av kabler står skikkelig i?. Hvilken DVD-rom er det du har?. Har du sjekket at ikke den er deaktivert via. enhetsbehandling?. Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Først og fremst hjelper det å poste i rett katogori.https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=62 eller https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=238 er rette katogorier å poste i. Men så til problemet ditt. Har du sjekket at alt av kabler står skikkelig i?. Hvilken DVD-rom er det du har?. Har du sjekket at ikke den er deaktivert via. enhetsbehandling?. Hei! Var litt usikker hvor jeg skulle plassere emne, men ihvertfall jeg har sjekke kablene står skikkelig i, og den har blitt deaktivert i enhetsbehandling...men får ikke oppdatere driveren snakk om og bli frustrert!!! fant heler ikke drivern på nette...det skal vist være en samsung writemaster tsstcorp cd/dvdw sh-s183a... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Du bør også bli kvitt den SM-buskontrollerfeilen, du mangler kanskje driver til brikkesettet til hovedkortet? i såfall begynn med det. Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Du bør også bli kvitt den SM-buskontrollerfeilen, du mangler kanskje driver til brikkesettet til hovedkortet? i såfall begynn med det. Hei! Probleme uten den dvdrommen får jeg ikke fikset den sm buss, trenger dvdrommet til at jeg skal klare dytte cd'n for at den skal lese fra cd for driver til hovedkorte....jeg sitter fast... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Du finner vel drivere på nettet?. Gå inn på hjemmesidene til hovedkort produsenten, der bruker det å ligge drivere. Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 prøvd å avinnstalere den i enhetsbehandling og restarte ? Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 4. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2009 prøvd å avinnstalere den i enhetsbehandling og restarte ? Gjort alt, ingenting ser ut til å fungere. Lenke til kommentar
dataduden Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Gå inn på regedit i Kjør HKEY_LOCAL_MACHINE. SYSTEM og CurrentControlSet. Control og Class. 4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318 Så slett upper og lower filters Restart. Da skal den være tilbake Sånn var det hos meg Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Gå inn på regedit i KjørHKEY_LOCAL_MACHINE. SYSTEM og CurrentControlSet. Control og Class. 4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318 Så slett upper og lower filters Restart. Da skal den være tilbake Sånn var det hos meg Takker, skal prøve nå selv...får jeg håpe at det funker så blir jeg glad Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 Gå inn på regedit i KjørHKEY_LOCAL_MACHINE. SYSTEM og CurrentControlSet. Control og Class. 4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318 Så slett upper og lower filters Restart. Da skal den være tilbake Sånn var det hos meg Jeg har gjort den greia, ser ikke ut til å funke. nå står jeg fast Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Om du ikke har oppdatert driverne til sm-buss kontrolleren så ville jeg begynt med det. Endret 15. februar 2009 av minibig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå