Tomano Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hva er de hovedsaklige forskjellene på de 2? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Arcade har kun eit 256 mb minnekort(integrert i maskinen om det er snakk om jasper brikkesett), Pro har 60HB hardisk Mange vil nok greie seg med Arcade, men om du er sugen på å laste ned demoer og ekstra innhold til spill kan det vere lurt med hardisk. I tillegg kan du installere heile spill på HDD, for å unngå støy fra DVD-drevet om du er vàr for dette. Man Kan oppnå raskere lastetider som følger av dette. Endret 24. desember 2008 av Mala Lenke til kommentar
Tomano Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Arcade har kun eit 256 mb minnekort(integrert i maskinen om det er snakk om jasper brikkesett), Pro har 60HB hardisk Mange vil nok greie seg med Arcade, men om du er sugen på å laste ned demoer og ekstra innhold til spill kan det vere lurt med hardisk. I tillegg kan du installere heile spill på HDD, for å unngå støy fra DVD-drevet om du er vàr for dette. Man Kan oppnå raskere lastetider som følger av dette. Men kan du ikke sette inne en ekstra Hardisk? Arcade har kun eit 256 mb minnekort(integrert i maskinen om det er snakk om jasper brikkesett), Pro har 60HB hardisk Mange vil nok greie seg med Arcade, men om du er sugen på å laste ned demoer og ekstra innhold til spill kan det vere lurt med hardisk. I tillegg kan du installere heile spill på HDD, for å unngå støy fra DVD-drevet om du er vàr for dette. Man Kan oppnå raskere lastetider som følger av dette. Men kan du ikke sette inne en ekstra Hardisk? Så hardsiken er den eneste store forskjellen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Joda, du kan fint sette inn hardisk seinere Ellers følger det vel kun med kompositt kabler i Arcade pakken ( dårlige kabler som absolutt ikkje egner seg for bruk på ein HDTV). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 En hel tråd om nøyaktig det spørsmålet. Lucky you Guide: Elite, Premium eller Arcade? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Okey feil tråd :/ Endret 24. desember 2008 av bebeluv Lenke til kommentar
Tomano Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Takk Men kan man ikke kjøpe trådløst nettverk eller Headsett til Arcade!? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det kan man også få kjøpt utenom. Men trådløst adapter er desverre, som med HDD svindyrt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Trådløst adapter koster 450kr på nett. 120GB harddisk koster 900kr på nett. Det minner meg på at jeg skal bestille meg en 120GB disk nå med en eneste gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Eg må faktisk ha meg ein 120GB HDD eg også...sure penger er det jo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ... men om jeg bestiller nå vet jeg ikke sikkert at jeg har cash til nyttårsaften Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Trådløst adapter koster 450kr på nett.120GB harddisk koster 900kr på nett. Det minner meg på at jeg skal bestille meg en 120GB disk nå med en eneste gang. hvor koster den 900 kr nå. må vel ha meg en til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå