Pizzaen Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei Fikk Ei minnepenn i julegave, men når jeg bruker Windows og skal formatere den så kommer bare fat32 opp som alternativ og jeg vill ha NTFS siden fat32 ikke støtter filer over 4 gig. Noen som vet om et program som kan formatere den i NTFS?? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du kan jo prøve å formatere den manuelt ved å gå inn i ledetekst Start > Alle Programmer > Tilbehør > Ledetekst (XP) og skrive inn: format volum /fs:ntfs der volum er drevbokstaven minnepennen blir tildelt ved tilkobling. F.eks e: Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Viss du ser på vedlegget så er det umulig og endre det ledeteksten ber meg om å endre... Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det hjelper ikke om du fjerner merkingen ved "Aktiver skrivebufring på disken"? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Det hjelper ikke om du fjerner merkingen ved "Aktiver skrivebufring på disken"? Nope. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Da vet jeg dessverre ikke hva som kan gjøres. Jeg har ikke så veldig mye erfaring med den problemstillingen, så jeg håper det dukker opp noen som vet litt mer enn meg. Lykke til! PS: Kommer jeg på noe, så skal jeg slenge opp noen forslag. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Gå på min datamaskin, høreklikk volumet, og trykk på Format. Deretter velger du NTFS og trykk på format. edit: dumme meg som leste førsteposten for fort. Endret 24. desember 2008 av Prometherion Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk et tips i en annen tråd at du kunne prøve commandoen "convert" i ledetekst. Prøv: convert f: /fs:ntfs Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Funket ikke... Edit: Måtte bare restarte, minnepennen er i NTFS nå Takker Endret 24. desember 2008 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå