mEhE` Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) skjermen på den bærbare pc`en er ødelagt. Etter å ha formatert pc`En og klar til og installere win xp med ekstern skjerm kommer jeg til et vist punkt i innstallasjonen der den bytter over fra ekstern til intern skjerm. med andre ord ser jeg absulutt ingenting.. hva kan jeg gjøre med dette? er det mulig å trykke på noe for og få den over på ekstern skjerm igjen? Endret 24. desember 2008 av mEhE` Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Hos meg er det fn+f7. Om dette går når du installerer osv har jeg ikke peiling på =( Lenke til kommentar
mEhE` Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 lurer fortsatt på denne Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Etter halvannet år? Hvordan ekstern skjerm håndteres er avhengig av modell av PC. Men det skal være knapper på tasturet som kan slå over til ekstern skjerm. Manualen til din PC har den infon du søker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå