Hotel Papa Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Tar å endrer denne litt jeg. Har Fallout 3 og Mirrors Edge (ikke åpnet) som jeg gjerne vil bytte inn i et annet spill. Kriteriene er at det skal være multiplayer, gjerne lokalt også. Endret 30. desember 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bioshock har nok ikke veldig mye til felles med Fallout utenom FPV. Bioshock er et veldig bra spill, med hod historie og gameplay. Jeg har kommet et stykke ut i spillet selv, men har lagt det vekk for lenge siden. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg vil nå ikke sammenligne Fallout 3 og BioShock. BioShock er et rent FPS. mens Fallout er et FPS/RPG. Story'en i BioShock er mye mer lineær enn Fallout 3, og det er mer direkte action. Jeg har ikke prøvd hverken CoD eller Mirror's Edge, så jeg kan ikke si så mye om dem vs BioShock. Har selv spilt gjennom BioShock på PC opptil flere ganger, og jeg må si meg stor-fornøyd med det spillet. God jul! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Kan det sammenliknes mer med HL2 da? Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det ligger nærmere HL2 ja, ihvertfall spillmessig. Men jeg syns BioShock har en bedre story enn HL2. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Herlig at dere overtalte meg! Satt opp til sent på natt, for et genialt spill! Nå blir det å bytte ut Fallout 3 med noe annet, sweet! Forresten, noen som vet hvor man kan få tak i Oblivion? Endret 25. desember 2008 av EvenruD Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Herlig at dere overtalte meg! Satt opp til sent på natt, for et genialt spill! Nå blir det å bytte ut Fallout 3 med noe annet, sweet! Forresten, noen som vet hvor man kan få tak i Oblivion? Gamezone har game of the year edition til kr 269,- Play har samme til ca kr 150,- Begge disse to har Knights of the Nine og Shivering Isles tillegspakkene i seg, noe den vanlige versjonen ikke har. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Tar å endrer denne litt jeg. Har Fallout 3 og Mirrors Edge (ikke åpnet) som jeg gjerne vil bytte inn i et annet spill. Kriteriene er at det skal være multiplayer, gjerne lokalt også. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Call of Duty 4: Modern Warfare er jo et veldig bra multiplayer-spill. Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hva med Resistance 2? Det har fått mye ros for multiplayer delen. Her kan man game Co-op og online ++ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 30. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2008 Spilte 1'ern, var fett nok det. Er det noen greie bilspill ute? Ser det nye Motorstorm har fått grei score. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå