[email protected] Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg synes spillet går forferdelig tregt framover! Er det en knapp for å skøyte litt fortere? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Prøvd og sett i brukermanualen til spillet ? Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hastigheten avhenger av hvor langt du beveger venstre spak. Vis det går for sakte må du nesten se om det finnes innstillinger for å øke den generelle hastigheten på spillet. Har vært muligheter for det på tidligere spill hvertfall. Lenke til kommentar
beaverHunter69 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ingen "sprint-knapp" i NHL09 nei. Eneste du kan gjøre for å gå fortere er å "poke" pucken foran deg så du slipper å føre den. Minuset da er at motstanderne kan ta pucken siden du ikke har kontroll på den. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ingen "sprint-knapp" i NHL09 nei. Eneste du kan gjøre for å gå fortere er å "poke" pucken foran deg så du slipper å føre den. Minuset da er at motstanderne kan ta pucken siden du ikke har kontroll på den. Hvordan gjør man dette? Takk for svarene foresten, jeg fikk det jeg trengte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå