Jo Are Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hei Jeg bruker tversity til å streame filmer fra pc til ps3, men kan jeg streame fra pc til pc? I så fall hvordan får jeg det til? Hvilket program trenger jeg? Takker for hjelp og god jul. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Trenger du å streame da? Hvorfor ikke bare bruke fildeling i Windows? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Trenger du å streame da? Hvorfor ikke bare bruke fildeling i Windows? Vel ikke nøye hva jeg bruker, bare jeg kan se filmer på pcen uten å måtte overføre dem. Kan jeg gjøre det i vlc? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bruker du fildeling i Windows er det ingen begrensning til hvilke programmer du kan bruke, filene oppstår som om de var på den lokale maskinen. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Ok. Skal se hva jeg får til, takk for svar og god jul Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Nå er det lenge siden jeg har gjort dette, er kanskje derfor jeg ikke får det til. Det jeg gjør er å gå til "mine nettverkssteder" i adresselinjen skriver jeg "\\datamaskinensnavn" og trykker enter. Da kommer det opp et vindu hvor jeg må skrive inn et passord for å koble til pcen, det er bare det at jeg ikke har noe passord på denne pcen. Hva gjøre jeg feil? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Mer korrekt, du må skrive brukernavn og passord. Så da skriver du brukernavnet og passordet du bruker for å fysisk logge på maskinen du prøver å koble til. Eventuelt kan du se om du har gjestekontoen aktivert ved å skrive "guest" eller "gjest" som brukernavn. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2008 Fikk det til nå, måtte huske å dele filene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå