Infenso Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Syns det er på sin plass med en egen tråd for dette, slik at ikke "Hva var den siste filmen du kjøpte"-tråden blir overfylt av mottatte gaver med ukjente priser fra ukjente butikker. Selv fikk jeg: DVDer: - Det Sjunde Inseglet - Persona - Grease - Lost Highway - Catch me if You Can - Lost in Translation - Funny Games US (tviler sterkt på at denne kan måle seg med den fantastiske orginalen) - Seinfeld season 9 BDer: - Wall-E - Iron Man I tillegg fikk jeg gavekort på Playcom og en filmbok fra Damm referanse som virker svært god. Endret 24. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Fikk "The Forbidden Kingdom", men den tar jeg å bytter inn. Fikk også gavekort på platekompaniet, så blir nok noen kjøp derfra ja. Endret 24. desember 2008 av BadSmile Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 No Country for Old Men Wall-E Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Jeg fikk American Gangster og Den siste revejakta. Godt med litt flere filmer i hus. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Uti vår Hage og La Double vie de Véronique. ^__^ Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Ahh, Lucky you. La Double vie de Véronique må jeg nok kjøpe selv, snarest! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Du skal ikke klage med Lost in Translation + Persona! ^__^ Forøvrig er den Dammboka ganske fin. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Neida! Den boka virket absolutt brukbar, ja. Så ut til å være en del forskjellig snadder innenfor de permene. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Ikke en eneste film, jeg ga bort mamma mia, og det var den eneste filmen som var å se i kveld Lenke til kommentar
username882 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Ingen filmer, men et gavekort på et platekompaniet, så det blir nok noen filmer der Endret 24. desember 2008 av takZa Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 No Country for Old Men på Blu-ray Disc. Kostet forøvrig 199,- kroner på Spaceworld. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Null film, men serier burde vel også være lov å poste? Sopranos Season 1 & 2. Kom ikke mer enn til halveis av sesong 5 sist gang, men nå er jeg klar for en ny runde Lenke til kommentar
athorb Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 En passe lukrativ kveld, filmmessig: Sunshine The Right Stuff Rabbit Proof Fence Accident American Psycho Black Snake Moan + en Tom Waits-dokumentar Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Fikk en film Iron man Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Fikk bare tv-serier i år jeg. The Simpsons sesong 11, My Name is Earl sesong 3, Lost sesong 3 og Hele serien med Seinfeld. Endret 24. desember 2008 av Exclusive Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 En passe lukrativ kveld, filmmessig: Sunshine The Right Stuff Rabbit Proof Fence Accident American Psycho Black Snake Moan + en Tom Waits-dokumentar Hey, så snille venner du har da! Fikk lite film egentlig. Dro inn Weekend(Godard), Barbarella, og The Magnificent Seven. Men fikk gavekort på 600,- hos PK fra PK og dobbelt opp av et Xbox-spill, så det blir mæææd shopping spree i neste uke. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) fekk faktisk ganske mykje Blu-ray: Band of Brothers (serie, gleder meg som ein unge til å sjå... kan bli ei lang natt no No country for old men James Bond box 1 og 2 (totalt 6 filmar) DVD: Shooter (har allereie på HD-DVD, skal byttast) The Departed (bytter sikkert sidan eg heller vil ha den på blu-ray) Lock, Stock and Two Smoking Barrels (aldri hørt om, men ser bra ut etter kommentarar) I tillegg fekk eg nyleg the Simpsons movie på blu-ray som eg allereie har, så her vert det bytte sjau Endret 24. desember 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 En film som jeg ønska meg... The Who - Live at Kilburn 1977 (BD) Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Lock, Stock and Two Smoking Barrels (aldri hørt om, men ser bra ut etter kommentarar) Den er knall. Setter den lett over Snatch. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå